Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 29 maj 2008 19:48

Nu har vi handlat allt som kommer behövas till i morgon. Jag lär nog bli jävligt packad skulle jag tro. Haha eller i alla fall ganska full. Har ju en hel del att dricka. Ska bli skönt att man själv kan gå och köpa på systemet nästa år. Men om en liten, liten stund kommer världens goaste 1,5 åring hit :D Tim den lilla busungen! Ska bli riktigt kul att han kommer, han har ju precis börjat prata och så kan han gå helt själv nu. Så han far omkring överallt just nu och pillar på exakt allt som kommer i hans väg också. Ska gå och hjälpa mamma med att förbereda inför mottagningen i morgon. Skriver mer lite senare eller om en stund, jag får se helt enkelt....

Av Emma - 29 maj 2008 12:32

Är med lilla Persiiikaan på mitt rum. Funderar på om vi ska gå ner till Figges och fika lite eller nåt. Orkar inte sitta inne mycket länge till. Ska la allt till mottagningen i morgon handlas med, ska bli riktigt nice i morgon. Längtar som faaaaaaaaaaan!!! Men nu ska jag visa Jessica lite saker på nätet innan vi går ner till Figges....

Av Emma - 29 maj 2008 10:03

Vaknade för nån halvtimma sen, men har bara inte orkat skriva ett inlägg förräns nu. Idag ska vi ju som sagt hämta mitt plakat och handla mat inför min mottagning. Sen så kanske hinner jag med lite shopping. Det vore roligt i så fall. Ska även hinna med att träffa Jessica en liten stund också. Hon är ju här nere i Stockholm med sin klass, studieresa eller vad det nu var för nåt. Men men sen så ska jag la plocka i ordning de sista sakerna som ligger framme i mitt rum. Hostar som fan fortfarande, men det går ju över snart fast jag har även fortfarande lock för ena örat. Det funkade aldrig att blåsa ut i går, får la hoppas att det funkar idag då. Det börjar bli riktigt jobbigt och irriterande att det är så här...

Av Emma - 28 maj 2008 23:30

Har fixat lite med en kalender som jag fick i julklapp förra året, har ju inte hunnit skriva i den i och med att jag redan hade en. Men det tar ju slut nu i juni så det var verkligen dags. I morgon så ska vi hämta mitt plakat och handla inför min student mottagning på fredag. Ska bli riktigt kul det här! Allt känns så jävla bra just nu, ska bli enormt skönt att få sluta skolan. Nu behöver jag aldrig mer åka ut till Märsta om jag inte vill de förstås. Känner mig så lättad på något konstigt sätt. I love it, I love it, I love it!!!!

Av Emma - 28 maj 2008 17:48

Sitter här och kollar runt på mitt städade rum, länge sen som det var så här fint här inne. Samtidigt så har jag lock för vänstra örat, det är riktigt jobbigt att bara ena örat också. Det hjälper inte att man håller för näsan och blåser heller. Men jag försöker med jämna mellanrum, så om en stund igen ska jag försöka så får jag se om det funkar. Annars så brukar det ju ändå släppa efter ett tag. Det blev förrästen ingen resa till Stinsen idag, orkade inte åka dit. Har ju en del att göra här hemma istället. Ska planera in min sommar en aning och söka en del jobb hade jag tänkt mig...

Av Emma - 28 maj 2008 13:08

Nu har jag städat klart i mitt rum, ser beboeligt ut igen. Nja de är la några småsaker kvar egentligen, men jag har ingen aning om vart jag ska lägga dem. Men det löser sig nog. Ska snart dra ner till biblan och lämna några böcker. Sen vet jag inte riktigt vad jag mer ska göra idag. Drar kanske en stund till Stinsen och kollar runt där lite. Kolla lite på Glitter, Gina Tricot och andra roliga affärer som de här där ute. Får se vad som händer. En mjukglass ska jag ha i alla fall, har ännu inte ätit årets första mjukglass och det måste jag verkligen göra och det snart......

Av Emma - 28 maj 2008 08:03

Nu äntligen börjar det bli bättre med min förkylning, har börjat hosta och så kommer snoret i klumpar eller hur man nu ska säga. Riktigt skönt är det i alla fall att jag håller på att bli frisk igen. Ska ringa Sabine lite senare och fråga om hon vill följa med på slutskivan på fredag. Biljetterna var ju inte så billiga som jag trodde. 150 kronor st, men det är la ett ganska normalt högt pris antar jag. Ska gå och bada nu en stund, skriver mer till mina gullefjun senare....

Av Emma - 27 maj 2008 23:18

Det kom ingen alls ner till Zekez idag, så jag stängde tidigare och drog hem. Käkade pizza (ananas och skinka) och kollade på filmen Deep blue see som gick på kanal 6. Har sett den filmen ett x antal gånger nu men jag tycker fortfarande att den är lika bra ändå. Ska snyta mig nu hade jag tänkt mig. Blir kanske ett inlägg till innan jag försöker sova...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards