Alla inlägg under december 2008

Av Emma - 31 december 2008 15:48

Kom fram välbehållen till Tommy igår och allt har gått bra. Just nu har jag egentligen inte tid direkt. Ska göra oss i ordning inför kvällen. Men lovar att berätta mer under morgon dagen, med bilder. Ha en underbar kväll så ses och hörs vi nästa år!!!!!

Av Emma - 30 december 2008 02:51

Har blivit medlem på en sida som heter Supergratis.se och det är en sida där man samlar poäng för att kunna få saker, lotter, sms eller annat smått och gott, tycker att ni kan bli medlemmar där. Så som jag tycker så verkar det vara den lättaste av alla dessa gratis sidor att få poäng ifrån och sen verkar hela deras upplägg väldigt lätt att förstå.

Så gå in på denna länk och ble medlemmar: http://www.SuperGratis.se/?r=55393


Ha en bra natt!!! Snart drar jag norrut!!!!

Av Emma - 29 december 2008 21:47

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men har vart full rulle hela dagen. Lovar att jag ska uppdatera bättre under morgondagen, kommer ju ha tid till det för resan kommer ju ta sin lilla tiden. Har packat ner det mesta i väskan och ska la bära ut den till hallen lite senare, har även vart nere till ICA och köpt lite gott till resan. Ska även göra ett ex antal smörgåsar med. Ska fråga mamma om jag får ta en julmust med mig. Har fortfarande lite saker kvar att göra. Men vi höres lite senare....

Av Emma - 29 december 2008 01:00

1, Cameron Diaz, skådespelerska – Lip glaze från Stila/Amazon.com

 

2, Brooke Shields, skådespelerska – Amazingconcealer från Amazing cosmetics/Skinstore.com

 

3 Jennifer Aniston, skådespelerska – Inimitable mascara från Chanel

 4, Kate Moss, supermodell – Rose day cream från Dr Hauschka 

5, Gwen Stefani, sångerska – XXX shine gloss från Urban decay i färgen Ozone/Blush.se

 6, Naomi Campell, supermodell – Cellular recovery skin bliss capsules från Elemis/Elemis.com 

7, Kylie Minogue, sångerska – Eyeliner special eyes från Rimmel

 

8, Gisele Bundchen, supermodell – Aromessance rose d´orient från Decléor

 

9, Angelina Jolie, skådespelerska – Secret camouflage concealer från Laura Mercier

källa: tidningen Cosmopolitan

Av Emma - 28 december 2008 23:53

Var ju en sväng till stan innan och kollade in mellandagsrean. Hittade lite kläder som jag köpte, ett par svarta byxor som satt jäkligt bra i midjan från H&M, sen en bh och string (matchande) grymt snygga även det från H&M. Sen så var jag inne på Gina Tricot en liten stund. Hittade ett långt linne i färgen grå-blå, tittade efter nån klänningen men hittade inget intressant.

Här får ni se bilder på det jag köpte...

Av Emma - 28 december 2008 20:02

Som ni vet så tävlade jag i Junior DM (distrikt mästerskap om ni inte visste det) i går på Bosön. Gjorde ju det förra året med, fast i Hanninge då. Gick riktigt bra i går, fast att jag inte har tränat så där jätte hårt på sistone. Men mitt slut resultat blev i alla fall: tangering av pers i ryck på 39 kilo och sen fick jag 45 i stöten (har gjort 50 kg som mest i stöt). I mitt sista stöt försök så försökte jag persa med 51 kg men jag fick inte till det i vändningen, men jag var ytterst nära att klara det. Hade jag bar böjt några cm till på knäna så skulle jag ha haft vändningen där. Men det tar jag till serie omgången som kommer nu i januari. Men jag försvarade i alla fall mitt guld i Junior DM från förra året, vann då med.

På denna bild så ser ni medaljerna jag fick..

Fick guld i ryck, i stöt och sammanlagt och sen även en minnes medalj för själva tävlingen...



Av Emma - 28 december 2008 00:55

Om ni blir medlemmar på Gratismakeup.se så har ni chansen om att vara med i flera tävlingar om diverse presentkort på olika affärer. Ni har alltså en chans att få pengar till smink, kan man säga. Och detta funkar verkligen, så gå in på denna länk och bli medlemmer, ni kan välja mellan två länkar


antingen denna www.gratismakeup.se eller på denna http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=111710


Hoppas att det går bra för er, om inte annars så kommer ni få bra vänner där inne! Lycka till!

Av Emma - 27 december 2008 23:37

Har vart upptagen med annat sen jag kom hem i går. Orkade inte skriva när jag kom hem för då skulle vi äta och sen så skulle jag umgås en stund och sedan gå och lägga mig för att jag skulle tävla idag. Tävlingen gick bra förrästen. Tänker inte skriva så mycket mer om det nu, utan jag gör det i morgon istället då jag har lite mer ork. Sen annars så har jag tagit det lugnt och tvättat lite kläder inför resan upp till Skellefteå. Snart dax nu!! Om 20 minuter så är det bara 1 dag kvar, med idag så är det 2 dagar kvar. Nej, nu ska jag ta de lite lugnt och plocka undan i mitt rum innan jag ska sova....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards