Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 31 januari 2009 20:14

Jag hade verkligen feber :S hade 38,5 sa termometern. Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film. Ska smaska choklad och på en pistage bulle. Ska jag dricka te eller vatten? Tror att jag tar vatten faktiskt. Ha en bra lördags kväll!!!

Av Emma - 31 januari 2009 18:50

Kursen idag gick bra, men det var ganska kallt i lokalen vi satt och hade teorin i. Frös jätte mycket, samma sak på vägen hem och det är en bra bit från Västerhaninge till Sollentuna. Just nu känner jag mig en aning hängig, sliten, varm och kall på en och samma gång. Kollade om jag hade feber när jag kom hem, men då hade jag inte de. Ska testa det igen nu, just de är även väldigt snorig med. Tur att jag har två näs sprayar då (haha). Ska nog ta ett vaaaarmt bad med skum sen. Det brukar hjälpa lite grann i alla fall. Hoppas att jag är piggare i morgon och jag hoppas verkligen att det blir bättre tills på måndag då jag ska jobba, tror det var förmiddags passet som jag skrev upp mig på. Men, men annars då, har ni haft en bra dag??? Tell me!!!

Av Emma - 30 januari 2009 22:58

Resten av fredags kvällen hade jag tänkt att spendera i min säng med datorn, kollandes på en film som heter Talladega Nights - The Ballad Of Ricky Bobby med Will Ferrell. Han är ju sjukt rolig och har frågat en kompis om den här filmen och han sa att den var bra. Hoppas att ni har en rolig fredags kväll!!!!

Av Emma - 30 januari 2009 22:09

75 % av VR:s läsare shoppar helst för att unna sig något.

Källa: veckorevyn.com¨

 

61 % av Veckorevyns läsare känner oro av att äta p-piller

Källa veckorevyn.com

 

21 % av VR-läsarna har slutat att äta p-piller

Källa veckorevyn.com

  

63 % av VR:s läsare har aldrig haft en könssjukdom

Källa: veckorevyn.com

  

50 % så mycket större är sannolikheten att kallas till intervju om du har ett svenskt namn i stället för ett arabisk.

Källa Handelshögskolan

  

90 % av alla svenskar har tillgång till mobiltelefonen.

Källa: SCB

källa: tidningen Vecko Revyn

Av Emma - 30 januari 2009 20:33

Var på H&M i går och köpte lite saker som var på rea, köpte ett grått linne, overknee strumpor i grått och en ny mascara (vet inte vad det är men jag har dille för mascaror, har hur många som helst) Maybelline Unstoppable Shiny Black. På bilden är inte linnet med för den har jag på mig idag.

Idag köpte jag ett påslakanset från Ikea (grymt fin) och 2-pack kallingar, älskar att ha det på mig!!!

Av Emma - 30 januari 2009 14:57

Har haft ont i halsen större delen av dagen, men det är bättre nu. Nu hostar och harklar jag mig bara en hel del. Kom hem för ett tag sen, har ju vart i Barkaby och Veddesta med mamma, köpte lite saker som ni ska få se sen. Men, men ska käka något och sen dra iväg till Universitetet.... Ha en bra dag!!

Av Emma - 29 januari 2009 23:10

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, håller nämligen på att hosta hela tiden och sen så känns det en aning tjockt i halsen. Får se hur jag mår i morgon när jag vaknar, men jag ska i alla fall ut och plugga på Universitet i morgon. Jag måste det, sen blir det nog en hyfsat lugn dag. Kanske gå på stan lite, känner nämligen ett litet shopping sug i mig. Fast det kanske blir botat på Ikea?? Vem vet, den som lever får se. Nu ska jag sova i alla fall. Sov gott och dröm sött!!!!!

Av Emma - 29 januari 2009 21:30

”Måste man kriga med någon annan bloggare, eller kasta skit på offentliga personer, för att folk ska tycka att bloggen är rolig?” – Gathania Holmgren, vägrar bloggkriga

 

”Kan inte ens skylla på att jag är en dum blondin längre, då jag nu mer är brunett. Men min intelligens sitter väl i hårrötterna ha, ha, och dom är fortfarande blonda!” – Pernilla Wahlgren, har skön självdistans

”Jidhe? Lite för gammal tror jag för idol. Passar bättre som fotbollskommentator” – Bobby Oduncu, kändisfrisören vill leda Idol nästa år därav dissen av Jidhe

 

”Jag ska bli dansbandssångerska i HANNAHZ. Med z, riktigt rätt. Måtte Bert upptäcka min storhet.” – Hannah Graaf, som blivit inspirerad av ”Dansbandskampen”

Källa: tidningen Veckans Nu

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards