Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Emma - 5 januari 2009 22:59

Tommy och jag ska kolla på finalen i natt hade vi tänkt oss. Ska bli kul och jag hoppas verkligen att Sverige vinner. Ska kolla om en liten stund hur det gick för Håve i dagens borta match mot Rögle. Sist jag kollade så låg Håve tyvärr under med 4-2. Men de kan ju ha vänt, man vet ju aldrig. Hoppas att de vann, de behöver några vinster. Ska försöka få tag på Tommys kompis Tobbe och se om han vill komma över. Har ni haft en bra dag???

Av Emma - 5 januari 2009 16:35

Gick en liten sväng på stan med Linda, hon letade efter något att ha på sig ikväll. Hon skulle ut på krogen sa hon. När hon prövade ett par byxor så såg jag en gammal skolkompis/lagkompis från tiden jag bodde här uppe. Gick dock inte fram och hälsade på henne. Jag tyckte inte om henne så värst mycket då så tänkte att det inte var någon ide direkt. Sen stack jag in på ICA och handlade lite och nu är jag hemma. Vi ska tvätta snart så jag ska i alla fall göra i ordning min del av tvätten, sen så måste jag la försöka väcka Tommy. Sen blir det att laga middag, blir makaronipudding ikväll. Mumsigt värre, men men vi hörs lite senare...

Av Emma - 5 januari 2009 12:14

Håller på att somna här framför datorn. Det blir inte så att jag träffar Jessica idag, hon blev rå förkyld i går och sen i morse så hade hon feber så det gick inte. Färgade förrästen håret i går, det tog inte så bra förra gången. Skulle ju färga utväxten, men det såg fortfarande ut som utväxt fast ljusare. Men nu matchar det med det övriga håret och det är jag enormt nöjd med. Nej, nu ska jag nog sova en timme till eller två....

Av Emma - 5 januari 2009 02:10

Sitter och ska kolla på några av Britneys musik videos med de senaste låtarna som hon har gjort. Tommy håller på att kolla på World Poker Tour eller på MMA, han zappar mellan kanalerna. Vi har haft en riktig mys kväll med juice, kex, ost och bredbar ost. Riktigt gott det, nej nu ska jag kolla vidare. Blir nog säng dags om ett tag. Ha en underbar natt!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards