Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Emma - 8 januari 2009 22:27

Om ni går in på Alisas blogg www.missalisa.blogg.se

så kan ni vara med om tävling där ni kan vinna 1000 kronor. Det är väldigt enkla regler för själva tävlingen. Så är ni intresserade så ska ni absolut tävla. Annars så kan ni ju läsa hennes blogg som är riktigt intressant.


Av Emma - 8 januari 2009 21:47

På bilden nedan så ser ni vad jag har shoppat, i går köpte jag tights från Lindex som ska tajta till kroppen eller slima den, Firm Figure Shaping Tights i färgen Svart för 89,50 kronor. Köpte samtidigt det vita hårbandet (som var på rea) som ni också ser på bilden, endast 9,50 kostade den. Idag köpte jag en smink pennväsare från H&M för 9,50 kronor, skulle även ha köpt en vit kajal penna från deras egna märke, men alla var tyvärr slut. Så jag gick till Lindex (och Tommy efter mig så klart) och kollade in deras utbud, hittade i alla fall en från Isadora för 69 kronor, Perfect Contour Kajal heter den och färgen heter Snowblink. Det lär nog bli mer shopping innan jag åker härifrån....

Av Emma - 8 januari 2009 20:16

Idag gjorde jag maten här hemma. Jag kokade makaroner och stekte några falukorvsbitar, till det så gjorde jag en liten lätt sallad med salladsblad, tomat och gurka. Till det drack vi apelsin dryck. Det var riktigt gott faktiskt och jag blev mätt på det. I morgon så ska jag och Tommy åka till Boliden, men det berättar jag mer om senare. Nästa inlägg kommer handla om vad jag har shoppat igår och idag. Hoppas att ni har haft en bra kväll hittils!!!

Mat
Av Emma - 8 januari 2009 17:17

Det jag gillar med Kissie eller Alexandra som hon egentligen heter är att hon är så brutalt ärlig med allt hon säger och gör. Hon tar ingen skit och hon är jävligt smart dessutom. Jag tror att det kommer gå bra för henne i framtiden med vad hon än bestämmer sig för att göra. Gå in på www.kissies.se

om du vill läsa hennes blogg. En annan sak som jag gillar med Kissie är att hon bjuder på sig själv som många andra inte gör och sen så är hon enormt generös.

Av Emma - 8 januari 2009 16:37

Kollar just nu på gamla avsnitt av Top Model, tror att det är säsong 10. Den nya började ju nu i veckan, men jag missade båda avsnitten. Men det går ju i repris förhoppningsvis. Det gick bra för Tommy hos läkarn innan, fick följa med in i undersökningsrummet och jag var så himla trött att jag dåsade till och typ halv sov. Haha, men mot slutet vaknade jag upp. Men det var inte så konstigt att jag höll på att somna, var ju trött redan innan vi kom dit. Och sen var de för att jag inte direkt hade något att göra. Läkarn släkte lampan och sen så var de tyst och så där. Riktigt bra sovstämning så att säga. Efter att vi var klara så gick vi ner en sväng till stan, kommer berätta mer om det vid ett senare tillfälle. Nu ska jag kolla vidare på Top Model.....

Av Emma - 8 januari 2009 02:22

Det blev ingen bio, vi beslutade oss för att kolla på film hemma hos Nicke och Linda istället. Vi såg på den senaste Hulken filmen, riktigt bra var den. I morgon ska vi till sjukhuset för Tommy ska röntga hjärnan, eller göra en EEG koll som det heter. Och det är ju på grund av den dära olyckan han var med om när han tuppade av. Och sen ska vi ner till stan och shoppa lite och sen så ska vi hälsa på hans foster föräldrar som har varit typ som föräldrar för han. Just nu sitter vi och kollar på Mighty Ducks 2, älskar verkligen den filmen och just nu poppar Tommy popcorn. Ska hämta nåt att dricka med. Hoppas att ni får en bra natt....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards