Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emma - 11 januari 2009 23:31

Än så länge har det varit 170 sidvisningar idag på bloggen, det är inte rekord, men det är jäkligt bra ändå och jag är mer än nöjd med dessa siffror. Sitter just nu och kollar på Dukes of Hazzard, men inte den med Jessica Simpson i. Får se vad som kommer hända mer ikväll, jag ska duscha och fixa lite senare efter filmen. Hoppas verkligen att ni har haft en trevlig och rolig söndags kväll, i morgon så är det vardag igen, hoppas att det blir en bra vecka för er, själv så ska jag till skolan nästa vecka, tråååååkigt!!!!

Av Emma - 11 januari 2009 21:33

Nu har Tommy och jag ätit middag, blev spaghetti med köttbullar och sallad. Salladen är väldigt enkel, sallads blad för ett sallads huvud, tomat och gurka. Gjorde mycket sallad i går så att det ska räcka i några dagar. Var ju nere på ICA en sväng, köpte Coca Cola till Tommy, juice, vit peppar, godis till mig och lite andra saker. Just nu sitter vi och kollar på En trollkarls hemligheter och det är ju egentligen så löjligt enkelt. Man behöver bara tänka efter lite så förstår man ju hur de gör, men sen så hjälper det ju att få några ledtrådar. Vad gör ni för tillfället???

Mat
Av Emma - 11 januari 2009 17:12

Kunde somna tillslut, vilket är skönt. Idag blir det ganska slappt här hemma, men i morgon ska vi la komma iväg en stund eller i alla fall jag ska komma iväg och köpa en mopp med hink för det har inte Tommy (tror att jag har nämnt det tidigare), golvet behöver verkligen skuras här inne. Ska bara kolla upp hur jag tar mig dit. Hoppas att ni har haft en bra dag hittils....

Av Emma - 11 januari 2009 07:35

Kunde inte somna och har försökt lägga mig alltså somna vid flera tillfällen, men det har inte gått. Så nu ska jag ge det ett sista försök att somna, hoppas att jag gör det. Hade ju tänkt träna i morgon och då gäller det att vara pigg....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards