Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Emma - 4 januari 2009 18:58

Sitter här och tar det lugnt, har ju städat lite grann idag ju. Har fått en konstig känsla och det är att jag tycker att det är kul att städa eller typ att fixa och dona. Men det kanske är så för att det inte är min lägenhet eller hur jag nu ska säga det. Men det känns rikigt bra i alla fall, ska bli bättre på att städa mitt rum. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv en stund innan det är dags att äta....

Av Emma - 4 januari 2009 17:14

Håller på att torka av saker i Älsklingens lägenhet, skulle gärna vilja moppa med. Men det går inte för han har ingen mopp, det ska vi fixa på onsdag och lite andra saker som han behöver till lägenheten. I morgon ska jag träffa Jessica, det blir kul att träffa henne. Det är ju ett bra tag sen som vi sågs, mer än ett halvår typ. Men, men ska fortsätta att städa samtidigt som jag kollar på The Hills....


Wieee!!! Henne ska jag träffa i morgon :D

Av Emma - 4 januari 2009 02:05

Ska nog sova om ett tag, men först så ska jag och Tommy kolla på de två sista avsnitten av Oskyldigt dömd. Riktigt spännande och bra serie det där. Ska nog börja följa den när den kommer upp på tv igen. I morgon har vi inga direkta planer tror jag, får se vad som händer. Kanske blir lite plugg tror jag. Måste göra en sak. Hoppas att ni får en bra natt!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards