Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emma - 9 januari 2009 23:44

Nu är det reklam paus i Terminator filmen så jag ska passa på att gå på toa och ta med mig dagens Expressen. Jag vet inte hur det är för er, men för min del så underlättar det (alltså att det är stimulerande) att ha något att göra när man är på toa, antingen läsa en bok, en tidning, lösa ett korsord och så vidare. Toan är ju liksom helig och det enda stället där man verkligen kan få vara ifred och man bor med många eller har en stor familj. Nu ska jag gå dit, kommer vara vaken typ hela natten så det kommer nog att bli några nattliga inlägg från mig. Ska försöka ha med några bilder och sånt också....

Av Emma - 9 januari 2009 22:52

Det var en rolig match att gå på, Nickes lag Skellefteå IBK vann med 12-4. Nicke är målvakt men han fick inte stå denna match, lite synd tycker jag. Sen gick jag och Tommy till Statoil och handlade lite gott till ikväll. När vi kom så gjorde Tommy mat (jag gjorde igår) och det blev samma som igår, men det gjorde inget. Och nu sitter vi och kollar på Terminator 2: Judgement Day. Tycker att det är den bästa av de tre Terminator filmerna som har gjorts. Nej, nu ska jag hämta min choklad som jag köpte. Får se om jag hinner uppdatera något innan tolvslaget. I morrn blir det i alla fall att åka till Boliden, så om vi inte hörs något förräns i morgon så får ni ha det så bra och sova gott...

Av Emma - 9 januari 2009 18:05

Vi försov oss så vi missade den bussen som vi skulle ta till Boliden, det går ju fler men vi orkar inte eller Tommy orkar inte rättare sagt. Men nu missar vi i alla fall inte Nickes första hemma match för säsongen (han spelar innebandy). Har aldrig gått på en innebandy match, men det ska bli kul tycker jag. Linda kommer och hämtar oss innan matchen börjar, själv så tänkte jag kanske dra ner till centrum en snabbis. Behöver mer snus och sen så tänkte jag köpa nåt gott till middag med. Men, först och främst så ska jag se färsigt på serien som jag kollar på tv just nu....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards