Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 22 juli 2008 18:04

Usch har inte bloggat ordentligt på flera dagar nu, har ju vart en ganska stor omställning från att ha inget alls att göra om dagarna till att gå upp klockan sex varje morgon för att åka och jobba. Lite konstig känsla har det varit. Berättar nu lite kortfattat om Mörten, det gick väldigt bra att sova där och det var väldigt mysigt, men det blir nog att göra om det så att det blir bättre. Kunde inte sova så mycket den natten för att jag hade riktig-ont-fan-mensvärk! Men det var som sagt mysigt och så.....

Av Emma - 17 juli 2008 19:30

Snart är den första arbetsveckan över och det är riktigt skönt de. Idag tycker jag dock ändå var den bästa dagen, var inte så trött idag och sen så hade jag inte så ont i fötterna. Vad jag då jobbar med är att stå i ett lager och packa ner böcker, väskor med mera till Månadens bok (en bokklubb) och sen även att plocka fram det som behövs. Jäkligt lätt jobb är det, och lite små roligt är det måste jag säga. Har dock de två första dagarna varit riktigt trött så det är därför det har varit en dålig uppfatering från min sida, men kommer inte kunna skriva så mycket på dagarna i fram tills den 8 augusti. Då slutar jag där, jobbar mellan 7.30-16.00


Senare skriver jag om övernattningen hos Mörten!! Missa inte de!

Av Emma - 16 juli 2008 00:07

Blev inget inlägg om mitt nya jobb idag (igår blir det ju egentligen, men orka bry sig). Orkade fan inte de, var riktigt trött efter att jag slutat och vilade/sov en stund. Orkar inte berätta nu heller om hur det var att sova hos Mörten eller hur det nya jobbet är, men jag lovar att det kommer komma nästa gång jag skriver....

Av Emma - 13 juli 2008 23:20

I morgon då så kommer jag gå upp ganska tidigt för jag ska i väg vid nio tiden ungefär för att åka till Häggvik kommer vara ett informations möte om ett jobb där. Får inte glömma att ta med ett cv och referenser. Mycket viktigt!! Sen kanske jag drar iväg till antingen Stinsen eller till Väsby centrum, det beror lite på vad jag är sugen på. Sen så ska jag ju så klart prata med lilla Mörten :D ska ju träffa honom igen för första gången på tre veckor!! Sketa länge sen nu! Kommer troligtvis att krama ihjäl honom och pussa lite på han, han kommer nog tro att jag är en aning galen. Fast det tror han ju redan i och för sig, så det spelar ingen större roll vad jag gör. Nej, nu ska jag sova. Sov gött och dröm sött mina gullefjun....

Av Emma - 13 juli 2008 22:39

Funderar på att i morgon efter att jag har vart på det dära informations mötet, att dra i väg en sväng till Väsby centrum för att fördriva några timmar där. Var ett tag sen som jag var där eller om jag skulle sticka iväg till Stinsen som har lite fler affärer. Hmm, får se vad jag hittar på. Men om jag sticker i väg dit så vet jag två saker som jag eventuellt kommer köpa. Den ena är en ny skinn väska ( eller snarare imiterat skinn) och ett par nya ballerina skor. I neeeeeeed them!!!

Av Emma - 13 juli 2008 21:36

Jag köpte aldrig cider, när jag var nere i affären och kollade på dem så var jag fan inte sugen på cider ändå så jag skippade det. Köpte istället 1,5 liters Loka med smultron/citron smak - den är riktigt god, men inte deras smak med apelsin och havtorn, usch - bättre smak på den när den är avslagen. Köpte även en klase bananer, lite påläggs korv, en dosa snus och tidningen Glamour (gillar inte den så värst mycket, men ibland är den bra) som det följde med ett linne i den här gången. Hoppas att jag kan ha den, annars så ger jag den till Emelie ( min storebror Roberts tjej). På tal om henne så vet jag vad jag ska ge henne när hon fyller år!!!! Hon klagade på att hon inte har några sexiga underkläder över huvud taget, så nu har jag bestämt mig för att ge henne det i födelsedags present :D Vad snäll jag är!!!

Av Emma - 13 juli 2008 20:03

Tänkte sticka iväg till ICA för att inhandla lite alkohol haltiga drycker. Alltså jag tänkte sticka och köpa några cider. Känner mig riktigt sugen på en päron eller på en krusbärs cider. Men de har säkert som vanligt bara päron eller skogsbärs cider, och skogsbärs cidern tycker jag inte alls om. Men jordgubb-lime ciderna gillar jag däremot. Ska skriva lite senare om vad som kommer hända eller vad jag ska göra i morgon, det jag kan säga nu är att det kommer bli en dag då jag gör en hel del och framförallt en väldigt rolig dag för mig....

Mat
Av Emma - 13 juli 2008 19:23

Jag tror att min mens är på väg igen, har riktigt ont där nere och sen så kissar jag inte normalt heller. Det var så här förra gången också när jag skulle ha mensen, fast bra mycket värre!!! Fy fan vad ont det gjorde då, kunde varken stå eller sitta utan att det gjorde ont, knappt ligga ner heller för den delen. Men det går snart över förhoppningsvis....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards