Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 6 juli 2008 20:20

Det verkar som om att alla som man känner är ute och reser för tillfället och jag blir så jävla sugen på att själv resa utomlands. Har ju bara varit i Norge, Danmark och i Finland, jätte kul det liksom. Jo det är det i och för sig, men det är verkligen inte samma sak som att åka till Kreta eller Tyskland och så vidare. Så nu har jag en slags burk där jag ska lägga alla småpengar som mynt, pengar som blir "över", pant pengar, pengar som jag har tjänat på loppis försäljningar och så vidare. Jag ska ta mig fan ut och resa någon gång i livet, och det snart innan jag får damp eller nåt.....

Av Emma - 6 juli 2008 13:59

Ojsan, råkade visst somna om igen. Vaknade nämligen vid halv elva och åt frukost och somnade efter det antagligen. För jag vaknade nyss igen. Haha illa, men idag ska jag faktiskt göra lite saker hade jag tänkt mig. Ska leta efter några intyg, städa lite i mitt rum, komplementera mina uppgifter hos AMS, börja skriva på en novell. Som ni märker så är det ju lite grann som ska göras, hade även tänkt hinna med att gå en liten promenad. Eller eventuellt bada, jag vet inte ännu....

Av Emma - 5 juli 2008 23:29

I morgon tänkte jag dra en sväng ut till Väsby för att träna. Ska bli skönt med lite träning igen. Nu under sommaren kommer jag köra lite bodybuilding för att bygga upp mina muskler och för att bygga upp styrkan i dem. Ska bli kul att få göra de övningar som bodybuildare gör :D Ska dricka lite vatten nu hade jag tänkt.....

Av Emma - 5 juli 2008 18:34

Bullarna som jag har bakat idag blev inte så lyckade. Dels så var la degen tillräckligt jäst och sen så blev de en aning brända i ugnen. Men de smakade hyfsat i alla fall. En sak som jag funderar på är om jag ska rymma hemifrån i några timmar. Orkar inte vara hemma mer.....

Mat
Av Emma - 5 juli 2008 11:39

Sitter framför tv:n och kollar på Gilmore Girls, det är riktigt gamla avsnitt, från den tiden då Rory fortfarande var ihop med Dean. Håller även på att ladda ner en inställning till mina högtalare.



Täby loppiset är det stora loppiset som är varje helg ute vid Täby Galopp varje lördag och söndag.

Av Emma - 4 juli 2008 22:48

Sitter här i mitt lilla rum igen och äter en bit choklad. Var med mamma ner till Shell innan så jag passade på. Har ju inte ätit godis på ett tag nu, har inte vart sugen på det heller, men nu så vart jag det i alla fall. I morgon ska vi till Täby igen på loppis där. Ska bli lite roligt, hoppas att jag kommer få en del saker sålda bara. Får se vad man tjänar in i morgon, något lär det ju bli tror jag. Men, men ska fortsätta äta lite choklad nu....

Mat
Av Emma - 4 juli 2008 20:28

Det blev inte alls som jag ville på AMS idag, de ville ha mer intyg och annat. Vilket hon inte sa i måndags när jag var där, blev en aning sur då. Sen så fick jag veta att jag inte har rätt till deras bidrag förräns jag har vart arbetslös i minst 3 månader. Jag bara: "Jaha hur ska jag överleva under tiden då?". Blir la att tok söka jobb nu och om jag fortfarande inte har något jobb om en månad får jag gå till soc igen. Jag blev dock glad av två saker idag. Det första var att jag såg att jag tydligen fått studiebidrag, vilket jag inte trodde för att jag gick ju aldrig i skolan i juni, men mamma sa att de hade ändrat på det dära och så fick jag veta att buss strejken är över för tillfället så bussarna kommer gå som de brukar nu under helgen. Sen på måndag får vi se hur det blir. Men jag hoppas verkligen att chaffisarna kommer få som de vill. De är verkligen värda det tycker jag!!!!

Av Emma - 4 juli 2008 18:51

Kom till mig!
Låt oss njuta
den stjärnklara nattens
ljuva kärleksrus ...


Hej ...Söta!!!!
Vill Gärna lära känna dig!!
Kom ner till mig i Grekland...blink
Skickar biljet!!

Nyfiken på dig!!
Gud vilken HÄRLIG kropp du har
Vill du se min...blink
Adda mig

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards