Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Emma - 8 juli 2008 22:25

Yes äntligen har det börjat igen! Har längtat som fan!! Äntligen har So you think you can dance börjat igen. Riktigt kul och det är inte den skandinavska skiten heller. Fattar inte hur de kunde göra den skiten egentligen, riktigt urusel kopia var den! Men, men ska tillbaka till tv:n och kolla vidare....

Av Emma - 8 juli 2008 17:59

Idag är det jag som ska laga maten här hemma, det blir bogskivor med madelpotatis, skagenröra, även räkor och räksallad om man vill ha det och eventuellt även en lite sallad beror på om jag orkar göra det och om vi har något så att man kan göra en sallad. Mamma och jag är färdiga sen länge med tidningsutdelandet och tur är det för nu när jag kollar ut genom mitt fönster så ser jag att det kommer komma mörka moln hit så det kommer troligtvis att bli en regnskur här om en stund eller två. Nej, nu ska jag kolla på jobb.....

Mat
Av Emma - 8 juli 2008 09:19

Kändes riktigt konstig när jag vaknade upp idag, vaknade vid halv nio! Jag menar halv ni har jag gått upp på eller vaknat på i evigheter. Har ju alltid mellan tio och elva som jag har vaknat. Jaja, jag hde ju heller inte ställt klockan eller nåt sånt. Lite lustigt är det i alla fall tycker jag, men i och för sig så gick jag och la mig i ganska bra tid i går. Ja du man kan ju undra vad detta kan bero på. Förrästen läste på text-tv att det blir buss strejk igen på torsdag i Stockholms län och i Västerbottens län. Tycker att det är så jävla typiskt, för på fredag ska jag till Arbetsförmedlingen och jag ska vara där vid elva. Vill inte gå dit, orkar inte gå, men men nu får jag ju göra det, om nu inte färdtjänstbussarna går :P Man får ju åka med dem också....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards