Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Emma - 4 juli 2008 22:48

Sitter här i mitt lilla rum igen och äter en bit choklad. Var med mamma ner till Shell innan så jag passade på. Har ju inte ätit godis på ett tag nu, har inte vart sugen på det heller, men nu så vart jag det i alla fall. I morgon ska vi till Täby igen på loppis där. Ska bli lite roligt, hoppas att jag kommer få en del saker sålda bara. Får se vad man tjänar in i morgon, något lär det ju bli tror jag. Men, men ska fortsätta äta lite choklad nu....

Mat
Av Emma - 4 juli 2008 20:28

Det blev inte alls som jag ville på AMS idag, de ville ha mer intyg och annat. Vilket hon inte sa i måndags när jag var där, blev en aning sur då. Sen så fick jag veta att jag inte har rätt till deras bidrag förräns jag har vart arbetslös i minst 3 månader. Jag bara: "Jaha hur ska jag överleva under tiden då?". Blir la att tok söka jobb nu och om jag fortfarande inte har något jobb om en månad får jag gå till soc igen. Jag blev dock glad av två saker idag. Det första var att jag såg att jag tydligen fått studiebidrag, vilket jag inte trodde för att jag gick ju aldrig i skolan i juni, men mamma sa att de hade ändrat på det dära och så fick jag veta att buss strejken är över för tillfället så bussarna kommer gå som de brukar nu under helgen. Sen på måndag får vi se hur det blir. Men jag hoppas verkligen att chaffisarna kommer få som de vill. De är verkligen värda det tycker jag!!!!

Av Emma - 4 juli 2008 18:51

Kom till mig!
Låt oss njuta
den stjärnklara nattens
ljuva kärleksrus ...


Hej ...Söta!!!!
Vill Gärna lära känna dig!!
Kom ner till mig i Grekland...blink
Skickar biljet!!

Nyfiken på dig!!
Gud vilken HÄRLIG kropp du har
Vill du se min...blink
Adda mig

Av Emma - 4 juli 2008 11:27

Smsade till Mörten i går om att jag saknar honom, blir ju tråkigt att bara höras via sms men billigare dock. Blir ju en aning dyrt att ringa till varandra om man inte är i samma land. Och vi låter ju bli det för vi brukar prata ganska länge i telefon med varandra. Men i alla fall som sagt så smsade jag honom i går och sa att jag saknade honom. Lite senare så fick jag ett sms tillbaka där han skrev att han saknade mig med. Vill ha hem honom nu, kan det inte vara 14:e juli nu???? 10 dagar kvar nu bara.....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards