Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Emma - 11 juli 2008 18:36

Har så förbaskat tråkigt att jag snart hoppar ut genom mitt fönster. Ännu en gång så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Har kommit på en sak som kommer sitta på min msn jämt nu. Precis där man har sitt egna namn så ser det ut typ sär här på min : Emma Pemma - Ingen bryr sig på riktigt

Av Emma - 11 juli 2008 16:12

Har riktigt tråkigt för tillfället, och mitt i allt detta så kom jag att tänka på rumpnissar. Vet inte om jag är ensam om att tycka att dessa Astrid Lindgren figurer är riktigt söta?? Hmm, det skulle va kul att se Ronja Rövardotter igen. Lätt en favorit...

Av Emma - 11 juli 2008 14:34

Kollade på tv alldeles nyss och såg då på den amerikanske dokusåpan Avarage Joe, serie avsnitten är ganska gamla eller minst 4 år i alla fall. Men det handlar om en tjej som ska hitta kärleken och man tror ju att i och med att hon är as snygg så kommer det komma en massa snygga killar, men istället blir det helt vanliga killar som ser ut som vanliga killar. Och det går ut på att hon ska välja mellan en snygg kille och en vanlig kille.


Ska berätta om Ams mötet lite senare.....

Av Emma - 11 juli 2008 08:56

Var riktigt trött i går, tror att jag somnade runt halv elva eller nåt i går kväll. Men det märks idag då jag är lite piggare än vad jag brukar vara så här tidigt på morgonen. Vid elva idag så ska jag vara nere på arbetsförmedlingen för att gå på ett gruppmöte. Vi som är på mötet ska få olika slags info och sånt, sen blir vi även tilldelad en handledare som vi ska gå till när vi ska till AMS. Är lite nyfiken på vilka tjejer och killar det är som kommer komma dit. Ska bli lite roligt faktiskt, funderar dock bara på vilka kläder jag ska ha på mig. Tror att det blir samma som i går, en tub topps klänning. Men nu ska jag dricka lite kaffe för att vakna till lite mer....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards