Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Emma - 9 juli 2008 20:50

Idag var det jag som lagade maten här hemma, det blev mandelpotatis, bogskivor med skagenröra eller om man ville ha räksallad med stekta champinjoner. Riktigt gott var det också, dricka till det blev ICAs egna päron cider. Men ska nog inte göra om det, varken baka eller laga mat, det kommer ju bara klagomål och så vidare hela tiden så varför ska man då laga mat eller baka för den delen? Jätte roligt liksom, can't wait til I'm getting out of here!!!

Mat
Av Emma - 9 juli 2008 15:23

For en sväng till Ikea, mamma skulle köpa glas som hon ska måla och sedan sälja vidare. Jag små kikade på barstolar vill ha en till mitt rum så att jag kan sitta på andra platser i mitt rum med datorn än bara i sängen. Men hittade ingen direkt, det fanns dock en i det Ikea kallar för fyndet, men den kostade 320 kronor och jag vill inte lägga ut det priset. Men hittade en förvarings låda för 20 kronor. Förvaringslådor behöver jag alltid....

Av Emma - 9 juli 2008 10:59

Nu har jag fått ett nytt träningsprogram som jag ska följa i 4 veckor ( i en månad så att säga), det ska bli kul, men i och för sig så är det alltid roligt att få börja med något nytt. Sen så om jag följer programmet till punkt och pricka (som det heter eller kallas för när man gör precis exakt så som det står) och äter inom den mängd kcal så kommer jag att gå ner i vikt. Det betyder att jag måste börja hålla mer koll på vad jag äter och dricker om dagarna. Får inte bli för mycket godis och annat skit, men ska ta en godis fri månad eller i alla fall minska ner rejält, only on weekdays babe ;P haha, alltså bara på lördagar hädanefter. Får bli frukt och sånt under tiden, men glass kommer jag dock inte att undvika, det går inte nu när det är så varmt ute...

Av Emma - 9 juli 2008 07:50

Om jag tyckte att tiden som jag vaknade upp på i går var skum/konstig så är det ju ännu värre idag. idag vaknade jag ju klockan sju for fuck sake. Hmm, undra vad det är med  min kropp egentligen, gick ju liksom inte och la mig tidigt i går heller. Men det kanske är så att kroppen min säger åt mig att gå upp för att jag ska hinna med att göra fler saker om dagarna? Eller, what the fuck does I know? Jaja, men idag hade jag tänkt hinna med att städa upp lite i mitt rum och träna med. Och eventuellt träffa en kompis, vi får la se hur det blir med den biten. Tror att jag ska ligga och läsa om en stund. Riktigt skönt med en bok så här tidigt på morgonen och känna solens strålar och höra alla dessa ljud som kommer in genom det öppna fönstret i mitt rum. Snart kommer lilla Mörten hem från Bulgarien, I can't wait!!!! :D

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards