Alla inlägg under november 2008

Av Emma - 30 november 2008 23:21

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA KNASBOLL!!!!


Av Emma - 30 november 2008 22:20

I väntans tider

Det nygifta paret Svensson håller på att bestämma hur deras lägenhet ska se ut.

- Det här rummet tycker jag ska bli barnkammare, säger maken.

- Det behövs väl inte ännu?

- Nähä,då får det bli väntrum då.


Veckans kortis

- Är det Olsson som är brudgummen?

- Nej, jag blev utslagen i semifinalen.


Förbudssamhälle

Polisen stannar en man vid sjökanten:

- Här har jag sett er vanka omkring i över en timme. Antingen tänker ni bada eller dränka er. Båda delarna är förbjudna!


Du gamla, du fria...

- Är du musikalisk?

- Nej, inte alls. Den enda melodi jag känner igen är nationalsången, och det först när folk reser sig upp!


Tandstatus

Lille Torsten gnäller för att han ska gå till tandläkaren och dra ut en tand. Storebror Johan försöker trösta:

- En tand är väl ingenting. I går såg jag farmor ta ut alla tänderna på en gång utan att gråta det minsta!


Orädda

Tre råttor satt och skrävlade över hur modiga de var:

- Jag är så modig att jag dricker råttgift som om det vore saft, sa en ena råttan.

- Ha, det är väl inget! sa den andra. Jag brukar ta mig en middagslur på råttfällan.

Den tredje råttan tassar diskret i väg.

- Vart ska du gå? frågar de andra.

- Jag ska bara mata katten, kommer snart!

Av Emma - 30 november 2008 21:28

Om några få timmar så är denna helg över, men från fredagen fram tills idag så har jag haft något att göra varje dag och det var ett bra tag sen det var så. Senaste var la då när vi var nere i Halmstad och det är ju ett par veckor sen vi var där nere.

Men i fredags var det plugg och jobba på Galaxen.

I går (lördag) var det jobb mellan 12-19, åka hem och äta, sen ta det lugnt resten av kvällen.

Idag (söndag) första advent så jobbade jag igen mellan 12-19, fast idag hade jag mer ork till annat, har handlat lite och sånt.

Sen att jag inte nämner att jag pratar med pojken min är för att det gör jag ju varje dag så ;)


Vet ni vad? Nu är det bara 29 dagar kvar tills jag får träffa honom! Snart bara 28 dagar. Jag längtar något enormt tills den 30:e december!!!

Av Emma - 29 november 2008 22:23

Tänkte skriva både vilka som gjorde mål i matchen och om vad jag gjorde idag. Har ingen energi att sitta och göra två inlägg. Detta blir nog även dagens sista inlägg med. Men mer om det senare. Nu kommer hockeyn...


DIF - HV71

0 - 1 av Andreas Falk

0 - 2 av Martin Thörnberg

1 - 2 av N. Anger

1 - 3 av David Petrasek

1 - 4 av Andreas Falk (igen)

1 - 5 av Jukka Voutilainen


Kul att de vann, 3 sköna poäng som ledde till att de ligger på åttonde plats just nu, det vill säga slutspels plats. Det är det enda jag begär just nu är att de tar sig till slut spelet.



Idag för övrigt så har jag inte hunnit med att göra så mycket mer än att jobba. Jobbade mellan 12 - 19, sista timmen på jobbet så var jag en aning trött. Hade gärna gått hem då och sovit istället. Som jag skrev i början så är det här troligtvis dagens sista inlägg. Har inte så mycket ork i kroppen för tillfället. Vill bara lägga mig ner och sova tills jag ska gå upp i morgon. Ska nog troligtvis göra så också, men jag kommer nog inte jobba på måndag nästa vecka, har ju ett seminarium med skolan då vid 19 - 21 och skulle jag jobba den dagen så skulle jag ju vara helt jäkla slut när jag ska ha det dära seminariet. Men innan jag ska bädda ner mig i sängen så ska jag ringa och säga god natt till min underbara pojke :D undra vad han gör just nu. Men, men ni får alla ha en fortsatt trevlig kväll och god natt på er!!!

Av Emma - 29 november 2008 20:55

Jag klantade mig och såg till att jag inte kunde se dagens match, men men får se det från den ljusa sidan, jag får ju in lite pengar i alla fall - alltid nåt som det så fin heter. Men matchen var la lite så där att se på tydligen fick jag höra från en kompis som hade vart där och kollat, men Håve vann som ni ser med 5-1 :D :D :D 3 riktigt sköna poäng som de verkligen behövde. Kommer återkomma lite senare om vilka som gjorde mål och så, kommer även skriva ett inlägg om vad jag har gjort idag. Just nu känner jag verkligen att jag behöver lägga mig ner och vila en stund. Hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag!!!

Av Emma - 28 november 2008 17:32

Ska iväg till Galaxen nu och jobba så det kommer nog inte bli någon mer uppdatering på bloggen idag, men man vet ju aldrig. Ska försöka hinna med ett till när jag kommit hem, men vi får se hur det blir med det. Hoppas att ni alla där ute får en skön och trevlig fredags kväll!!! Pussssss på er

Av Emma - 28 november 2008 16:52

Såg när jag loggade in för en liten stund sen att det har varit inne en del på bloggen och tänkte att det måste ha varit på grund av någon kommentar som jag skrivit på en annan blogg. Kollade länken och såg att det var inte för något som jag hade skrivit utan snarare för vad jag inte hade skrivit som en del hade gått in på bloggen. Tydligen så hade min kommentar till den bloggen inte kommit med på nåt sätt, men länken till min blogg och mitt namn hade kommit med. Haha ja man ska kanske fortsätta så i fortsättningen, för att locka fler läsare hit, eller vad tror ni???

Av Emma - 28 november 2008 13:00

Vilken klädstil skulle du helst vilja att din flickvän hade?

42 % Prinsessan Madeleine. Hon har en klassisk och välpolerad stil.

34 % Maria Andersson i Sahara Hotnights. Jag älskar kvinnor som inte följer strömmen

20 % Carolina Gynning. Hon är så kvinnlig som det går att bli

4 % Victoria Silvstedt. Hon ser alltid sexig ut.

 

Om du skulle vara gay för en dag, vem skulle du experimentera med?

37 % Fredrik Ljungberg

24 % Håkan Hellström

21 % Måns Zelmerlöw

18 % Mikael Persbrandt

 

Har du varit otrogen?

69 % Nej

31 % Ja

 

Opps! Du blir instängd i ett sovrum under en fest tillsammans med en vacker kvinna som du precis träffat. Hon vill ha sex med dig – utan kondom. Vad gör du?

63 % Kör på!

37 % Säger nej, sex med en främling utan skydd är en dålig ide


källa: undersökningen, där 720 män deltog, är gjord på Kingmagazine.se

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards