Alla inlägg under februari 2009

Av Emma - 28 februari 2009 22:45

Fick mensen idag och grymt choklad sugen, nu fattar jag vart de suget de senaste dagarna har kommit ifrån. Tänkte dra ner till Shell innan de stänger nu vid tolv. Måste ha nåt som lugnar ner mig. Hoppas att ni har haft en bra lördag!!! Puss på er

Av Emma - 28 februari 2009 11:23

Har inte tid att skriva något, ska nämligen i väg och jobba. Men hoppas i alla fall att ni får en bra lördag. Här kommer dagens bild, I have been thru this before.

Av Emma - 27 februari 2009 23:56

Kom på att jag aldrig la ut en bild på Tommy, så nu får ni se (och ja, jag tog medvetet den fulaste bilden jag hade på han, haha)

Av Emma - 27 februari 2009 12:29

Idag är det fredag, ska till biblioteket och låna om några böcker. Sen hämta ett paket, åka till stan och boka av biljetten och sen även hinna kolla på en present till pappa och Isabelle. Sen blir det att jobba. Vad ska ni göra idag???


Dagens bild, How do I get to your love... Kommentera!!!!!!!!!!

Av Emma - 26 februari 2009 23:28

”Jag har Katy Perrys telefonnummer. Jag bara väntar på att hon ska öppna munnen en gång till, sedan lägger jag ut numret på Facebook” – Lily Allen

 

”Jag är ingen Sporty Spice. Jag är en stanna-hemma-och-dega-Spice” – Scarlett Johansson

 

”Jag har bara legat med ett par killar. Jag kysser för det mesta. Det är viktigt att spela svårfångad” – Paris Hilton

 

”Jag visste inte ens att man var tvungen att registrera äktenskapet för att göra det giltigt” – Spencer Pratt

 

”Jag ser ut som ett freak. Jag har alltid sagt att jag inte skulle operera mitt ansikte, men jag gjorde det ändå” – Lisa Rinna

 källa tidningen Veckans Nu
Av Emma - 26 februari 2009 21:46

Har vart i Väsby och tränat idag. Blev ett riktigt bra pass om jag får säga det själv och det gör jag med, haha. Men i alla fall så gjorde jag detta:


Uppvärmning cirka 5 min på cykeln och strechning

Ryck från hängade 4 set 4 reps 25 kg

Vändning från bockar 3 set 4 reps 30 kg, 3 set 4 reps 35 kg, 2 set 3 reps 40

Frivänding 4 set 4 reps 40 kg, 2 set 1 rep 45 kg

Knäböj fram 3 set 5 reps 35 kg

Latsdrag 3 set 6 reps 20 kg

Situps 3 set 5 reps med 10 kg vikt på bröstkorgen

Avslutning stretchning


Hur tycker ni att det låter???

Av Emma - 26 februari 2009 13:55

Har inte funkat att komma in på sidan under förmiddagen, vet inte varför men jag vet att de skulle hålla på med uppdateringar under natten som var så jag antar att de fortfarande höll på med det. Idag så ska jag leta efter en present till pappa, hann inte med att göra det igår. Sen så blir träning och handla lite med mamma, ska gå och ta mig en shaker nu.

Men först dagens bild som heter For The One Who Was Lost. Hoppas att ni kommer tycka om den, gillar själva texten väldigt mycket...

Av Emma - 25 februari 2009 23:09

Det gick la så där på jobbet idag, det var varken en dålig eller bra dag direkt. Men jag har fått både lön och studiebidrag idag. Och att få pengar är alltid kul :D har även vart på banken och fixat så att jag har internet banken nu. Den kommer jag nog att använda en hel del tror jag. Hur har ni haft det idag då???

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards