Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Emma - 17 februari 2009 23:01

....inte får äta den mat mamma har handlat eller lagat här hemma längre fick det bli en måltidsersättning och en banan (var och handlade lite efter jobbet). Pallade inte ställa mig och koka makaroner och steka falukorv när de skulle äta nån jävla gratäng och äcklig äppelpaj med vaniljsås. Nej, jag ska ringa soc i morgon. Det är ett som är säkert! Hur har eran dag varit?? Bättre än min hoppas jag...

Mat
Av Emma - 17 februari 2009 14:07

Det är kris just nu, mår inte bra. Vill inte bo kvar här hemma. En massa tjafs här och jag måste flytta snarast möjligen. Har inga större krav på ett boende heller, men om det är någon som vet något så kan den ju höra av sig, antingen här på bloggen eller till min mejl på snyggaste_emma@hotmail.com


JAG ÄR DESPERAT!!!!

Av Emma - 17 februari 2009 11:32

Tänkte att jag ska lägga upp en bild på alla mina målningar varje dag, alltså dagens bild. Denna målning så blev jag inspirerad av en bok som jag läste, tror den står i bokhyllan någon stans. Boken hette Bilden av en främling i alla fall och det är även det min målning handlar om. Titta och njut!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards