Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emma - 4 februari 2009 20:51

...men det är i alla fall en cool bild (gjorde i paint). För övrigt så sitter jag och funderar på diverse saker. Måste ta tag i en del grejer i morgon. Haft en bra dag någon?

Av Emma - 4 februari 2009 18:26

Såg att jag hade fått ett mejl från en biblotikarie om att de två andra böckerna som jag hade fjärrlånat hade kommit. Vad bra tänkte jag, då går jag ner och hämtar ut dem. Kommer ner och ser att det är stängt. De hade stängt vid fem och det har typ alltid vart till klockan sex. Så jag får gå dit på fredag efter jobbet, för i morgon har de inte öppet av någon anledning, så jag pallrade mig ut i onödan. Eller helt i onödan var det inte, skulle ju handla lite åt mamma med så.


Fast Byz musik gör mig på bättre humör, lyssna på han. Han och Headline (som var med Frida i Melodifestivalen förra året) har en blogg tillsammans, grymt skön blogg, checka in den här ----> www.glife.se/detmastevaralugnt

Av Emma - 4 februari 2009 07:30

Nu är jag i princip färdig, har käkat frukost, klätt på mig och sminkat mig. Nu ska jag bara kolla över väskan och packa om den. Sedan ska jag glo en stund på Kenza som är med i Vakna med The Voice på kanal 5. Hon gör väldigt sällan framträdanden på tv, så det ska bli kul att se de om jag hinner. Hoppas ni får en bra dag, ska iväg och jobba sen....

Av Emma - 4 februari 2009 01:23

Kan inte sova, har för mycket hjärnverksamhet tror jag. Ibland händer det att jag sitter och tänker på allt som har hänt under min livstid. Visst jag är bara 19 år och kan ju tro att det inte har hänt så mycket, men en hel del jävla skit har hänt. När tankarna kommer krypandes in i huvudet, speciellt vissa tankar. Mår illa av dem, kommer nog alltid må dåligt när jag tänker på de. Men det många inte tror, som de tänker och säger är "Du behöver inte prata om det om du inte vill". Jag vill prata om det, men det de egentligen menar när de säger så här är "Glöm det, gå vidare" eller "Du får inte prata om det för jag vill, för att jag tycker att det är jobbigt att höra". Skiter i vem det är som läser eller inte läser detta, detta är mitt forum där jag kan få prata ut. Om jag inte får prata på min egna blogg, var ska jag då prata? I en diktafon (eller hur de nu stavas)? Nej, nu ska jag deppa mer i min ensamhet och lyssna på BRAAAAAAAAAAAAAAAAAA musik.....


Kanske kan pigga upp mig själv med den här bilden?


Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards