Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Emma - 6 februari 2009 22:24

Sitter och kollar på filmen Office space på trean just nu. Verkar vara en rätt skön film. Den handlar om en killen som verkligen hatar sitt jobb och tycker att det är helt meningslöst. En dag går han och hans ex till en hypnotisör, som gör att han faller i hypnos (hypnotisören dör, så han killen fastnar i hypnosen). Killen blir helt förändrad och blir en slacker. Vill inte avslöja allt för då är det inte roligt för er att kolla på den, like that I really care....

Av Emma - 6 februari 2009 21:15

Sitter just nu och kollar på Let's Dance, det är vad mitt fredags nöje består av. Ville faktiskt se det med, mina favoriter i Let's Dance ( av de som är kvar ) är Morgan och Magnus. Nu börjar det igen, ska kolla vidare nu. Hörs senare!!!

Av Emma - 6 februari 2009 18:53

Det gick inte alls bra idag på jobbet. Sålde riktigt dåligt och jag ligger på gränsfall nu fick jag veta av en säljcoach. Och med gränsfall menas att man är på gränsen till att få sparken. Så jag kommer eventuellt att få det nästa vecka om jag inte börjar sälja bra mycket bättre än vad jag redan gör. Fan, fan, fan, verkligen inte vad jag behövde höra just nu. Men, det är bara att ta nya tag på måndag då jag ska jobba där igen. Men jag ska börja leta efter andra jobb för man vet ju aldrig liksom, men jag kommer i alla fall vara förberedd på det värsta. Det är ju i alla fall något. Min helg kunde ha börjat bättre, hur började eran helg???

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards