Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emma - 10 februari 2009 20:56

Bra rubrik tycker jag, haha. Visste inte vad jag skulle ha för rubrik om jag ska vara helt ärlig. Lite tidigare idag så fixade jag lite med mina bilder som jag har sparat på datorn. Satte namn på exakt alla bilder nämligen, kan vara bra de tycker jag. Har en ide för bilder som jag ska lägga in här på bloggen. Jag tror att ni kommer att tycka om dem. Nu ska jag måla lite....

Av Emma - 10 februari 2009 17:23

Skrev ju innan att jag skulle gå på en promenad innan jag skulle på det dära seminariet. Inget av dem hände, promenaden blev inte av på grund av ren lathet, men seminariet kunde jag inte vara med på för att det tekniska för min del strulade. Jag undrar om det inte har med min internetanslutning att göra, alltså att det är den som gör att det tekniska för att Adobe Connect strular hela tiden. Hmm, det märker jag nog snart. Nu ska jag käka något tror jag....

Av Emma - 10 februari 2009 13:37

Vaknade för ett bra tag sen, men har suttit och slappat framför datorn ett bra tag. Ska nog gå u och gå en promenad om ett tag tror jag. Måste röra lite på mig och jag känner att jag inte kommer att hinna att åka till Väsby för att träna idag. Hade en skol grej vid fyra tror jag att det var. Ska kolla upp det med alldeles strax. Har ni haft en bra morgon då?

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards