Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Emma - 8 februari 2009 22:40

Var på bio med Eddie på Sergel. Vi såg precis som det står i rubriken på Wallander: Hämnden. Jag tycker att den var riktigt bra och jag rekommenderar den varmt till alla att gå och se den. Jag ångrar så att säga inte att jag såg den filmen. Det var en bra avslutning på en vecka som har varit lite si och så med. Hoppas att ni fick en lika bra avslutning som jag!!!

Av Emma - 8 februari 2009 17:00

Jag lovade ju er i sista inlägget innan läggdags i går att ni skulle få se vad jag shoppade på Gina Tricot i fredags. Det blev en lång svart, lite skrynklig kofta för 249 kronor, en blommig färgglad scarf för 129 kr och ett par fuskpäls handskar (på rea) för 29 kronor. Alla tre var riktigt fina kap tycker jag och det är ju huvudsaken, eller hur??

Ja,ja här får ni se dem i alla fall....



Av Emma - 8 februari 2009 13:51

Än så länge har det varit en riktigt seg dag. Har inte hänt så där värst mycket. Jag funderar på att dra ut och gå en sväng. Måste dock ladda mp3n om jag vill lyssna på musik samtidigt som jag är ute och går. Sen så ska jag kolla igenom lite skoluppgifter. I morgon ska jag jobba ett dubbel pass, mellan 9-12 på det med att sälja saker och sen 16-21 ska jag hålla på med marknadsundersökningar. Kommer bli jobbigt tror jag. En ganska trist söndag kan man säga. Hoppas att ni har det bättre än mig där ute....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards