Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emma - 3 februari 2009 22:12

Lyssnar på musik just nu, ska ge er ett urval på några låtar som snurar i mitt dator head-set just nu.

 By the way, hoppas att ni har haft en bra dag och en bra kväll!!!


Jesus of Suburbia - Green Day


Letterbomb - Green Day


The kids aren't alright - The Offspring


Anyway - Byz


Rockstar - Nigelback


Breahe - Takida


Going Under - Evanescence


Living after midnight - Judas Priest


L.Y.D - Neverstore

Av Emma - 3 februari 2009 20:53

Var inne i stan idag, dock bara vid cityterminalen där jag köpte bussbiljetter ner till Jönköping. Sen drog jag till Telefonplan (lite lustigt namn) där min kompis Yrsa bor. Har inte träffat henne sen jag flyttade ner hit till Stockholm. Jag träffade henne när jag bodde i Norrland och skulle på mitt första möte som supliang i elevrådsstyrelsen. Sen dess har vi vart kompisar. Det roliga är att vi hade samma första intryck av varandra och det var att vi båda tyckte att båda två var bitchar (på det negativa sättet). Men det var grymt kul att träffa henne, hon flyttade ner hit i augusti förra året. Vi har varit lite lata med det där att ses, men nu ska det bli bättring på det. Nej, nu ska jag käka tårta!!!

Av Emma - 3 februari 2009 13:14

Nu har jag duschat, klätt på mig och sminkat mig. Så jag är redo att åka in till stan nu. Ska bli kul att komma ut och gå bland en massa folk igen. Var ett bra tag sen som jag gjorde det och ni som följer bloggen vet vad jag pratar om. Jaja, måste skynda mig nu!! Ha det bra tills vi hörs nästa gång!!

Av Emma - 3 februari 2009 11:06

Hoppas att ni har haft en bra morgon, det har la jag med haft typ. Ska om en liten stund hoppa in i duschen. Har vart sjuk-sunkig de senaste dagarna, när man är sjuk så orkar man inte bry sig så värst mycket om hur man ser ut, i alla fall inte jag. Det är la bara om man måste iväg någon stans, men ska man bara ner på ICA och handla så. Nej, jag ska in till stan idag och fixa bussbiljetter ner till Jönköping nu i Mars, ni kanske tycker att det är lite väl tidigt, men är man ute i god tid så blir biljetterna billigare. Sen kanske det blir att jag går en sväng på stan, får se. Det var ju ett tag sen som jag gick runt där och strosade. Hoppas att resten av dagen blir bra för eran del!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards