Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 31 oktober 2008 14:45

Om ett tag så ska jag börja göra mig i ordning för min halloween kostym. Måste upp på vinden för att hämta de dära hiphop byxorna som jag har, trodde de var i gaderoben, men de ligger där uppe troligtvis. Hmm, ska nog upp med andra kläder än de jag har där nu....

Av Emma - 30 oktober 2008 21:41

Körde mest armar idag på gymmet. Blev först 10 minuter på cykeln, börjar alltid ett träningspass med att cykla en stund. Sen blev det bänk på 30 kg (5 reps/3 set), efter det benpress på ca 140 kg (5 reps/3 set), sen tricep pushdown på 20 kg (5 reps/3 set), efter det latsdrag på 20 kg (5 reps/3 set) och sista övningen var triceps nertryck eller vad man ska kalla den (5 reps/3 set). Man sitter ner och håller i 2 handtag som man trycker ner, som en omvänd bänkpress kan man säga. Avslutade med att göra sit ups (10 reps/3 set). Så man kan säga att jag är lite mör i armarna just nu, ska iväg till duschen nu....

Av Emma - 30 oktober 2008 14:59

Ska dra iväg till Väsby nu, ska träna, ska även ta Björns vakt tid som är efter min vakttid. Mamma och Björn håller på att laga mat nu, men kommer nog inte hinna äta om jag ska vara i Väsby klockan fyra. Jobbigt läge, får ta en korv eller nåt på Pressbyrån i Väsby sen. Det verkar vara bra mellan dem, vet inte, men jag tror att de har pratat med varandra. Anar även att de bara låtsas tills Linnea och Wille ska åka hem, jag får helt enkelt vänta och se hur det utvecklar sig. Men jag mår fortfarande inte bra av de....

Av Emma - 30 oktober 2008 13:40

Jag vet inte om hon har gjort det än, så som det verkar så har det inte hänt något. Men de kanske bara spelar, vad vet jag? Tycker inte om det här, vill ju veta vad som händer liksom. Synd att det var ingen som kunde ge mig ett gott råd igår....

Av Emma - 29 oktober 2008 22:03

Det som kommer eller ska hända ikväll har vad jag vet ännu inte hänt. Personen som det gäller vet inte något (tror jag) och jag mår illa/dåligt av att inte säga nåt. Hatar sånt här, eller egentligen har jag aldrig vart med om två personer (som står väldigt nära mig) bryter upp. Tankarna som simmar omkring i hjärnan just nu är: vad ska jag göra? vart ska jag ta vägen? vilken "sida" står jag på? vad ska jag säga? vad ska jag tänka? och så vidare. Ingen där ute som kan ge mig ett bra tips eller råd på vad jag ska göra??????

Av Emma - 29 oktober 2008 21:06

Usch det kommer hända en sak här hemma senare ikväll, vill inte prata om de. Vet inte vad som kommer hända nu. Ska kolla på lite sidor och se hur jag ska göra för att söka lägenhet, hyror och så vidare. Ska nog ringa till soc i morgon också om lite saker. Mår verkligen inte bra just nu, vet inte vad jag ska känna, tycka och så vidare. Vet inte vad jag ska göra heller för den delen. Allt är så kaosartat just nu, fy fan alltså. Att livet aldrig kan vara enkelt någon enstaka gång liksom? Det är alltid något nytt problem eller kris som händer eller något annat. Aldrig lugn och ro liksom. Pallar inte med detta, sticker snart till Niclas den enda personen som förstår hur jag har det och hur jag mår....

Av Emma - 28 oktober 2008 10:09

Ska på arbetsintervju lite senare idag! Riktigt skoj ska det bli, måste hitta ett telefon nummer och några intyg nu som jag ska ha med mig! Ha en skön förmiddag!!!

Av Emma - 27 oktober 2008 23:43

DUM


KORKAD


ÄCKLIG


FET


FUL


UTSATT


AVTRUBBAD

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards