Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Emma - 9 oktober 2008 23:26

Hehe jag har en stalker om ni inte visste de ;) han brukar jämt kommentera mina inlägg eller i alla fall då och då. Han är så söt den här killen. Ja, jag vet vem det är. Usch ska nog sova snart..

Av Emma - 9 oktober 2008 21:50

Ska äta kvällsmat om en stund tänkte jag. Det blir en tallrik med yoghurt, cirka 1,5 matsked med hela linfrön, en banan och en kopp te. Låter fan som frukost egentligen. Ska börja äta ordentligare frukostar. Ska börja äta mer normalt och bättre hädanefter. Ingen mer glass, godis, läsk, kakor och så vidare ett bra tag. Bara vid speciella tillfällen som det heter...

Mat
Av Emma - 9 oktober 2008 20:44

HAN SÄGER:

"Varför svarade du inte i mobilen när jag ringde?"


HAN MENAR:

"Jag fick mitt hjärta krossat av min förra tjej, så röstbrevlådor gör mig osäker"


Källa: tidningen Cosmopolitan


40% av svenska män söker en partner som liknar deras mamma.

Källa: match.com

Av Emma - 9 oktober 2008 15:17

Nu har jag ätit lite grann innan träningen. Det blev kålpudding, med potatis, brunsås och lingon sylt. Riktigt gott faktiskt! Ska ta en till omgång sen när jag har kommit hem från träningen. Tänkte dra dit nu, är redan sen typ....

Mat
Av Emma - 9 oktober 2008 12:27

Satan vilken dimma det är ute och det har det vart hela förmiddagen. Men skit samma. Idag ska jag plugga och träna, låter ju extremt roligt. Nja, kanske inte för er men för mig är det i alla fall hyfsat roligt. Sen så ska jag även gå en promenad hade jag tänkt mig. Måste duscha och greja med, sånt får icke glömmas vettni ;P hahahahahahaha

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards