Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Emma - 10 oktober 2008 23:04

Är du svårflirtad?

- Du vägrar att svara i mobilen på en vecka och ignorerar kraftfullt hans/hennes försök till kontakt.

- Du arrangerar fejksamtal under er dejt, bara för att verka populär.

- Du har högläsning av påhittade SMS från "killar/tjejer" som är intresserade av dig, kryddat ned irriterade suckar och kommentarer som "Guuud vad han/hon är jobbig"

- Du slänger medvetet med klyschor som att du "är rädd för att binda dig" och att du hellre "tar det lite lugnt" - bara för att verka svårfångad.

- Du har marjerat i kalendern när han/hon ska få kyssa dig första gången och när han/hon ska få följa med hem på "te" och ha sex.


Källa: tidningen Cosmopolitan


70% av svenska singlar tror på kärlek vid första ögonkastet.

Källa: match.com

Av Emma - 10 oktober 2008 22:12

70% av svenska singlar tror att ödet är med och styr mötet med kärleken.

Källa: match.com


Testa en isbrytare

Samla på charmiga lyckokakstexter om kärlek i din plånbok. Nästa gång du ser en snygging på stan, skriv ditt nummer på baksidan av en sådan lapp och ge den till honom.


5 saker du INTE ska säga i sängen...

"Jag fattar det bara inte. Dina händer och fötter är ju så stora!"


"Jag måste verkligen komma ihåg att hämta ut mina p-piller från Apoteket i morgon. De har varit där i minst två veckor. Haha, oops!"


" Fyra sekunder, underbart är kort - alldeles för kort!" (Glatt nynnandes Magnus Ugglas gamla slagdänga.)


" Eh.... Vet du vad? Nu när jag tänker på saken så kanske vi kan släcka..."


"Jaja, du försökte åtminstone."

Av Emma - 10 oktober 2008 21:08

Ja det är ju fredag idag, om det nu skulle ha undgått någon. Och som vanligt för mig så blir det hemma kväll, så det kommer bli en hel del inlägg under kvällen. Men först så tänkte jag duscha och greja lite i badrummet. Hoppas ni får en roligare kväll än mig....

Av Emma - 10 oktober 2008 18:41

Peter Smirnakos, redaktionschef på tidningen RES tipsar om de 3 städer som män tycker är romantiska..


1, Venedig off season

Traditionell romantik i dess förfinade form


2, Las Vegas

För galenskapen och humorns skull


3, Rio de Janeiro

Med så mycket hud är det svårt att misslyckas




Av Emma - 10 oktober 2008 17:23

Blev ingen promenad, för det känns som om att jag vore bakis i skallen. Det gör inte ont, men det känns och det irriterar mig. Ska ta en till alvedon och sen dra ner till ICA....

Av Emma - 10 oktober 2008 15:32

Nu har jag gjort en skoluppgift som det var deadline på till idag. Fast jag vete fan om den blev bra. Jaja, jag får oroa mig för det sen. Tänkte att jag skulle gå en promenad som tar cirka en timme och sen dra till ICA direkt efter för att handla lite. Efter det blir det en låååååång tid i badkaret, rakning och allt annat som tillhör ska också göras när jag ändå är i badrummet. Men ni får ha det göttans tills nästa gång!!!!

Av Emma - 10 oktober 2008 11:29

14% av alla svenska män har någon gång betalat för sex.


0% av alla svenska kvinnor har någon gång betalat för sex. (yeah right, tror jag så mkt jag vill på)


Källa: Statens folkhälsoinstitut 


Risiga råd killar får

I Slitz lär Stefan Jensen alla killar hur de blir av med det så kallade "Farthindret", det vill säga den fula kompisen till tjejen han försöker ragga upp på krogen. Detta gör man tydligen genom att a) ignorera henne, b) charma henne eller c) bussa "Slaskhinken" på henne - alltså killkompisen som ligger med "vad som helst".


Källa: Jonas Cramby via tidningen Cosmopolitan

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards