Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 30 september 2008 22:32

Nu är jag klar med att skicka iväg jobb ansökningar! Skickade iväg 14 stycken totalt, men det är en som jag ska ringa på i morgon och sen var det även en annons om en rekryteringsträff den 8 oktober som jag tänkte gå på. Det ska bli intressant, måste bara komma ihåg att se till att ha med mig tillräckligt många cv:n. Nu ska jag äta upp mitt naturgodis som jag köpte på ICA innan....

Av Emma - 30 september 2008 20:49

Nu eller för ett bra tag sen kom jag hem ifrån ICA, men innan det i alla fall så satt jag på Arbetsförmedlingens hemsida och kollade igenom vad man kan söka för jobb. Och jag hittade en del som verkar lite intressanta. Tänkte att jag nu ska skicka iväg ansökningar till alla dessa. Sen så ska jag även göra ett av de tipsen som jag fått från en kompis, men vad det är berättar jag mer om när jag har genomfört det....

Av Emma - 30 september 2008 19:28

Har hittat en massa nytt roligt som jag kommer att skriva om här i bloggen inom en väldigt, väldigt snar framtid. Så forhoppningsvis så kommer tycka att det både är roligt och riktigt intressant läsning. Detta är min bästa bloggmånad sen jag startade upp denna blogg i maj då jag fick över 1000 läsare på en månad, vilket tyvärr gick neråt. Och nu är det runt 660 personer som har läst bloggen den här månaden. Ska börja kommentera mer i andra bloggar och sånt också, så kanske man får en ny läsare på det sättet. Nu ska jag till ICA!!!

Av Emma - 30 september 2008 17:09

Känner mig riktigt hungrig så jag måste nog käka något väldigt snart. Det var ett tag sen som jag kände mig riktigt hungrig. Mmm, undra dock vad för gott jag ska välja????

Mat
Av Emma - 30 september 2008 16:01

Jag ska nog börja med att gå upp runt åtta tiden varje morgon. Man hinner fan med fler saker än vad man annars inte brukar hinna om man sover till lunch typ. Som om att man inte redan visste detta egentligen. Har hittat en as skön ställning på hur jag ska ha datorn i sängen. Kommer köra på den nu, man liksom bunkrar upp kuddarna så att man har stöd från huvudet ner till svaken och sen ligger underkroppen raklång på sängen. Grymt skönt vettni ;P

Av Emma - 30 september 2008 08:50

Känner idag att träningspasset igår verkligen tog i axlarna. Vaknade nämligen med träningsvärk idag. Jag kanske är en av de få som tycker att det är skönt med träningsvärk. Vet ni varför? Jo för att det är ett bevis för mig själv att jag jobbade hårt på träningspasset och att det går i rätt riktning eller att jag gjorde helt rätt på träningspasset. Man kan dock undra varför det dröjer flera timmar innan träningsvärken kommer och inte på direkten. Det är ju nästan mer logiskt att den gör det. Men i dagens samhälle så la inget logiskt längre, tyvärr. Nu ska jag iväg till Märsta....

Av Emma - 29 september 2008 22:14

ÄR DET INGEN SOM VILL KÖPA DE SKORNA SOM JAG LA UT I ETT TIDIGARE INLÄGG IDAG? NÅGON DÄR UTE BORDE VILJA HA DEM TYCKER MAN JU I ALLA FALL....

Av Emma - 29 september 2008 21:32

Det blev så ändå att jag vart i väg och träna en sväng. Kom på att jag ska på ett pluggmöte i morgon vid fem och att jag då troligtvis inte kommer hinna med att träna på eftermiddagen. Men det gick bra idag på träningen tycker jag. Började med att cykla i tio minuter sen körde jag lite uppvärmning med bara stången. Sedan körde jag ryck från bockar började med 25 kilo (1 set), sen 30 kilo ( 3 set, 4 reps), 35 kilo (2 set, 3 reps), 37 kilo (1 set, 3 reps) och till sista försökte jag tre gånger på 40 kilo, men det gick inte riktigt, hade jag bara kommit under stången ordentligt så hade den suttit där. Rev dessutom upp lite skinn på vänsterhanden. Inte alls skönt kan jag lova er. Sedan körde jag stötdrag från bockar, började på 35 kilo (1 set, 4 reps), 45 kilo ( 3 set, 3 reps) och sist 47 kilo (3 set, 3 reps). Avslutade med att köra mage och rygg (3 set, 5 reps på 5 kilo). Det var ett riktigt skönt träningspass tycker jag....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards