Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 30 juni 2008 23:00

Har vart en bra dag i dag tycker jag. Gick hur bra som helst hos Arbetsförmedlingen, och i morgon så ska jag ringa till Socialen och eventuellt även gå till Försäkringskassan. Men nu ska jag hoppas ner i badet och chilla lite för mig själv.....

Av Emma - 30 juni 2008 12:12

Har inte duschat ännu men är på väg att göra det. Frågan som jag funderar lite på är om jag ska gå till arbetsförmedlingen först eller om jag ska gå till socialen först? Vet faktiskt inte, men jag tror de blir till soc först för att fråga om de kan hjälpa mig eller tipsa mig om hur man ska göra. Ska bli intressant och höra vad de säger. Annars så får man la gå till försäkringskassan och höra med dem. Fast där så vet jag att man måste vara inskriven på arbetsförmedlingen innan man kan få aktivitetsstöd ifrån dem....

Av Emma - 30 juni 2008 09:58

Har nästan vart 500 personer inne på bloggen, skulle dock vilja att fler kommer in och kollar på vad jag har skrivit. Är lite trött fortfarande, men ska gå upp och duscha. Ska ju nämligen till socialen och allt annat idag och då villjag helst vara fräsh än att vara riktigt sunkig.....

Av Emma - 29 juni 2008 23:40

Jaha jaja det var ju synd att tyskarna förlorade. Men matchen var riktigt bra faktiskt och ganska spännande. Och fy fan vad snabb Torres är!! Vilka ben!!!! Men men ska fortsätta med annat nu. I morgon ska jag till socialen och arbetsförmedlingen och eventuellt till försäkringskassan med....

Av Emma - 29 juni 2008 21:41

Kollar på matchen mellan Tyskland och Spanien, men just nu är det halvlek eller paus med andra ord. Det står för tillfället 0-1 till Spanien och målet gjordes av Torres. Snyggt spelat var de, men jag hoppas och vill ju att Tyskland vinner dels för att jag är halv tysk och dels för att jag har slagit vad med Björn om 50 kronor. Vinner jag (Tyskland) så slipper jag betala 50 kr på tele2 räkningen vinner Björn (Spanien) så ska jag förutom 123 kronor även ge han 50 kronor. Så vi får se hur det blir.....

Av Emma - 29 juni 2008 18:16

På PC City så hade de inte någon sån mp3 som jag ville ha kvar och sen när jag kom ut ur affären så gick bussen ganska precis, så jag strosade runt på outleten där en stund. Köpte två böcker istället. Ska berätta mer om dem senare. Nu ska jag ligga o vila en stund hade jag tänkt mig.....

Av Emma - 29 juni 2008 12:41

Funderar på att åka till Barkaby, vill till PC City och kolla på en sak där som jag skulle vilja ha. En ny mp3 spelare som man kan ha ganska många fler låtar på. Mn mp3 idag ligger ju på 1 GB och sen som jag har kollat in lite grann är en mp3 som har 2 GB, kan ju liksom spara dubbelt så mycket musik än vad jag kan idag. Men först innan jag drar dit så måste jag ju kolla upp hur man ska åka dit, alltså om det går någon buss i och med att det är söndag idag....

Av Emma - 28 juni 2008 23:13

Är ganska så trött just nu så jag orkar inte skriva så mycket. Blir eventuellt ett inlägg till idag, får se om jag pallar med det eller inte. Men nu är jag i alla fall hemma igen bara så att ni vet det.....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards