Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Emma - 9 juni 2008 19:56

Har vart hemma en stund efter träningen nu. Ska la äta nåt om en stund. tPratar just nu i telefon med han som jag ska skriva ett inlägg om sen. Fast han kommer ju läsa det. Blir ju skojsigt...

Mat
Av Emma - 9 juni 2008 14:55

Ska om en liten stund dra iväg till Väsby och träna, det blir första gången som jag tränar efter att jag har varit sjuk. Ska bli riktigt skönt att träna igen, fast jag är en aning trött just nu. Men ska typ bara packa ner träningsväskan och sen ska jag dra iväg hade jag tänkt mig. Kommer ju skriva mer lite senare idag. Hmm är en aning hungrig också, men i Väsby så finns ju alltid Sibyllas också :D

Av Emma - 9 juni 2008 08:40

Vet att jag lovade att skriva det dära inlägget i går, men jag var så jävla tröttefter grillningen så jag somnade i soffan när vi skulle kolla på film. Så jäkla trött var jag. Men det kommer att komma idag kan jag ju säga, men har inte så mycket tid just nu. Ska iväg till en badplats och vara badvakt/barnvakt. Ska bli lite roligt att få göra lite annorlunda saker, eller saker som jag normalt vis inte brukar göra....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards