Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Emma - 6 juni 2008 22:59

1, HÅRET

Båda ärväldigt kladdiga på hjässan när dom kommer ut


2, BRÖST

Får dom inga bröst på kvällen så gråter de sig till sömns


3, INNEHÅLL

Båda talar osammanhängande och det kommer konstant skit ur dem.


(tagen från Hannah Graafs sida i bilagan Klick idag)

Av Emma - 6 juni 2008 17:06

Nu snart ska vi grilla, jag ska klä på mig och göra mig i ordning. Måste ta en alvedon, känner de att jag har riktigt ont i huvudet. Sen så ska jag kolla om vi har någon dricka hemma, drar ner till ICA och köper det annars. Kommer ett längre inlägg lite senare....


Mat
Av Emma - 6 juni 2008 15:43

Idag har jag verkligen sovit länge, eller från sju tiden så har jag vart vaken av och till. Men gick upp ordentligt vid typ klockan ett. Var riktigt skönt att sova ut. Vi ska tydligen grilla i morgon. Kom på att jag lovade ju att skriva ett inlägg om en viss person, men det kommer lite senare idag och i morgon så ska jag iväg och köpa en snygg klänning som kommer passa grymt bra med armbandet jag köpte i går och till en snygg solhatt i svart eller rött. Tror att det kommer bli en i svart för större delen av klänningen är i svart. Men ska fortsätta att kolla på filmen Vinterviken nu, den är riktigt bra, en klassiker bland svenska filmer tycker jag...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards