Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Emma - 5 juni 2008 19:52

Just nu så sitter jag på bussen på väg hem, men ska först berätta lite om vad som har hänt idag. Åkte ju som jag sa in till stan och åkte som jag sa att jag skulle till Maxi. Där köpte jag ett påslakanset med örngott till mamma för hon ville ha det, sen passade jag även på att köpa en lotion som man ska använda efter att man har solat sig eller har varit ute mycket i solen, för den återfuktar huden. Den tappar ju ganska mycket vätska i och med att man steks utav solens strålar. Sedan köpte jag även lite proviant till resan, fick även med lite från Farmor och Farfar som jag spenderade några timmar med. Sen var jag inne på H&M för att lösa in min bonuscheck, hittade ett rosa armband i plast som är hur coolt som helst, ska ta en bild på den och lägga ut här senare ikväll. Är cirka en timme kvar innan jag ska vara framme. Sen så spenderade jag i alla fall ngra timmar hos mina farföräldrar, vi ses ju inte så himla ofta och de är ganska gamla (89 år respektive 88 år) så det är alltid kul att träffa dem. Sen så är jag deras enda barnbarn så gissa om jag blir bortskämd eller inte??? Tycker faktiskt det är roligt att prata med äldre människor, är en sådan person som gillar att höra berättelser om det hur var på deras tid när de var lika ung som mig. Det är ganska mycket som skiljer från idag, men ändå inte. Man kan lära sig en hel del från sina morföräldrar och farföräldrar, tyvärr så lever inte min Mormor och Morfar idag så jag hann aldrig lära känna dem ordentligt. Men då är det ju i alla fall tur att jag har min Farmor och Farfar de tycker nog detsamma om mig. Eller jag vet att de tycker det, de skrev faktiskt i ett kort för att fira min student att jag är det bästa barnbarnet som man kan ha, det ni slå det om ni kan!!! Vad långt inlägget blev, längre än det som jag skrev här om dagen. Ska nog avsluta nu, batteriet på datorn tar ju typ slut direkt när man inte har sladden och ett eluttag till den. Kommer skriva lite senare om en speciell person som jag har börjat att gilla mer och mer ju mer jag har pratat med honom. Men nu får ni mina gullefjun ha det så skönt tills vi höres och synes nästa gång....

Av Emma - 5 juni 2008 09:39

Idag ska jag åka hem, men först så ska jag shoppa lite. Ska till Maxi och köpa de dära örngotten som Mamma ville ha, sen blir det la lite shopping åt mig själv skulle jag tro. Ska bli roligt att få shoppa lite, var ett tag sen. Men det tråkiga är ju att jag måste åka hem. Men jag kommer ju tillbaka hit ner inom 2-3 veckor så det dröjer ju inte alls lång tid tills nästa gång som jag kommer ner hit. Ska bli kul det med och då kommer jag nog att stanna en längre tid med. Mer än 3 dagar som det har varit nu i alla fall....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards