Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Emma - 19 juni 2008 22:37

Det började med att Jesper hämtade mig vid tunnelbanestationen vid sju, sen så gick vi hem till honom och kollade först en liten stund på teve samtidigt som vi pratade med varandra. Sen så stekte han två korvar var till oss som vi sedan (of course) åt upp, sen fram tills det var cirka tjugo minuter kvar tills matchen så låg vi och gosade i hans soffa. Han har förrästen den perfekta soffan, sedan hände det andra saker en lite stund. Vi fixade lite chips o sånt och kollade sedan på matchen och sen hände det andra saker igen.. sen fram tills typ tio över elva så låg vi och gosade och sedan följde han mig till stationen igen. Det var en riktigt härlig och mysig kväll, och jag längtar redan tills att jag ska träffa honom igen!!!

Av Emma - 19 juni 2008 18:22

Middag idag blev 4 stycken fiskpinnar med citron på dem, 3 till4 potatisar, 2,5 slev spenat och två stycken kokta ägg plus ett glas kallt vatten. Det var Frida som hade lagat maten idag och det var faktiskt riktigt gott. Men nu är jag ganska trött, så jag ska ta och vila en stund tror jag. Kommer dock skriva ett inlägg om gårdags kvällen lite senare. Just nu så orkar jag bara inte....

Mat
Av Emma - 19 juni 2008 16:14

Har träningsvärk idag efter träningspasset som jag hade i går och det är som en ett tecken eller ett kvitto på att jag gjorde övningar helt rätt. Annars så skulle jag ju inte ha träningsvärk i axlarna idag. Tycker alltid är det är ganska skönt att få träningsvärk, är jag konstigt då om jag tycker det???

Av Emma - 19 juni 2008 14:31

Låten Always on time med Ja.Rule och Ashanti har fastnat i hjärnan på mig, sitter och trallar den för mig själv, eller har gjort det bitvis under de timmar som hittils har gått nu under dan. Tänkte att jag skulle möblera om inne i mitt rum, det kanske ser rymligare ut om jag flyttar på vissa saker. Ska i alla fall pröva det så får jag se hur resultatet blir senare. Ska bli kul att göra något annorlunda med mitt rum nu, är verkligen på tiden tycker jag....

Av Emma - 19 juni 2008 08:43

Usch väcktestjugo över sju idag, var riktigt jävla trött men så är det om man bara har sovit i några få timmar. Men konstigt nog så kändes det som om att jag hade sovit mycket längre än bara fyra timmar. Har bestämt mig för att skjuta upp resan ner till Småland. Jag åker inte dit förräns på måndag istället, blir mycket billigare för mig, plus att jag kanske eventuellt hinner med att träffa Jesper en gång till, det vill säga om han fortfarande vill träffa mig igen. Det verkade som det i går i alla fall, ska skriva ett längre inlägg om våran dejt i går, kan ge er ett smakprov först: Den var riktigt, riktigt mysig!!!!

Av Emma - 19 juni 2008 01:35

Jaha Sverige förlorade, of course - det är verkligen inte Sveriges år i år när det gäller de största idrotterna här i landet. Först gick det ju sämre än sämst för herr landslaget i ishockey och nu även för herrlandslaget i fotboll, lite av en trend det här kanske. På vägen hem från Jesper så somnade jag på pendel tåget, man blir ju trött på ett tåg om man inte har något att göra, batteriet i min mp3 hade tagit slut och inte orkade jag läsa boken som jag hade med mig. Kommer dock inte berätta så mycket om hur kvällen med Jesper gick nu, utan det får bli lite senare idag. Jag orkar verkligen inte gå igenom detaljer och/eller beskriva saker just nu! Ska kolla runt en liten stund på nätet och se om jag hittar något kul, sen är det dags för mig att sova....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards