Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Emma - 8 juni 2008 17:40

Jag vet att jag inte har varit den bästa på att skriva här i bloggen de två senaste dagarna. Men det har varit fullt upp med andra saker, i går var vi i Eskilstuna på Zoo Parken. Där såg jag en massa underbart söta djur som man ville ta med sig hem. Sen idag har jag typ hela dagen vart på Täby Galopp där vi sålde en massa på ett loppis. Riktigt kul var de, men fy fan vad varmt det var! Brände mig på armarna igen, har redan smörjt in mig med lotion en gång men ska göra det en gång till. Tror verkligen att det kan behövas. Angående det dära inlägget om en viss person, det kommer att komma i kväll JAG LOVAR! Men vi ska först grilla lite och äta, är riktigt dö hungrig! Men som sagt jag skriver mer sen ingående om vad som har hänt dessa dagar och det dära speciella inlägget också....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards