Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emma - 11 juni 2008 21:44

Är något fruktansvärt varmt här inne i mitt rum just nu. Ska ta och öppna ett fönster så att jag får in lite frisk luft. I morgon blir lilla flickan en stor flicka, för hon (jag) fyller nämligen 19 år då :D

Av Emma - 11 juni 2008 19:13

Fy fan för människor! Jävla fega, korkade, idiotiska personer som är så jävla omogna, avundsjuka kräk! Bara för att man inte gillar henne så har man ingen rätt att kalla en henne för Hora och annat dylikt. De har heller ingen rätt till att hota henne och kasta flaskor på henne. Fy fan alltså, hade jag sett det där så hade jag flygit på personen som gjorde det. Isabella om du mot förmodan skulle läsa detta så vill jag att du ska veta att om du stänger ner bloggen så "vinner" alla dessa personer som hotade osv dig i går på Kungsan. Men jag förstår dig verkligen om du gör det. Vill även att du ska veta att jag verkligen gillar dig och en av anledningar till att folk inte gillar dig är för att de helt enkelt är korkade i huvudet, omogna och att de inte kan inse att  det du skriver om i din blogg ska man ta med en nypa salt. Keep up girl!!!!

Av Emma - 11 juni 2008 16:11

Det blev typ ingen shopping alls, var inne på H&M men jag hittade inte den dära klänningen som jag ville ha. Får antingen åka in till stan eller till antingen Stinsen eller Kista och kolla där. Finns ju bra mycket fler affärer att kolla runt i där. Fast Sollentuna Centrum kommer ju bli riktigt stort när de väl har byggt färdigt där nere. Någon gång på hösten nästa år så skulle allt vara färdigt tror jag i alla fall. Ska äta mellanmål nu, får höras lite senare...

Av Emma - 11 juni 2008 11:34

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för att åka ner till centrum här i Sollentuna. Ska bli skönt egentligen att göra de dära proverna hos ungdomsmottagningen. Känner mig dock inte så värst prat sugen idag. Men skriver la mer senare kanske....

Av Emma - 11 juni 2008 09:23

Idag ska jag som sagt shoppa lite, hade nästan glömt bort att jag har en inbokad tid hos barnmorskan på ungdomsmottagningen. Vi ska ta lite prover, har ju inte gjort det på ett tag. Får bara komma ihåg att inte gå på toaletten innan. De behöver ju kisset till klamydia provet. Jobbigt läge, men halv två så ska jag vara där och IMORGON SÅ BLIR JAG 19 ÅR!!!

Av Emma - 11 juni 2008 01:36

I hate to be in love
I don´t like being fine
When I´m at worst
Is when I really feel alive
And I can´t stand to see
You happy people smile
Cause I´m a killer
I would love to make you cry

Bring Me Everyone
I need to hurt someone
I´ll give you love, then I turn you down
My work here, it´s done

They say I´m psycho
And should be put behind bars
That I am damaged
And my soul is full of scars
You shiny people
You should never come this far
Cause I´m a killer
I got murder in my heart

Bring Me Everyone...

Ringing bells in the sky
Is this the bringer of light
No, you fools, it is I
Run for cover or die

(Bring me everyone - Mustasch)

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards