Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Emma - 24 juni 2008 23:07

Nu är jag hemma igen, har inte kunnat blogga så mycket igen. Vi var på barn kalas, det var två tvillingar som blev 1 år idag. Roligt värre, då de inte fattar att de fyller år. Men, men det var goda muffins i alla fall. Fast sen satte de på spelet Buzz och det var riktigt roligt, tror fan att jag ska köpa det till mig själv någon dag eller Gitarr Hero som också är väldigt roligt att spela. Hmm, ja du får se vad det blir. I morgon blir det i alla fall en sväng in till stan för att shoppa lite. Ska bli sköjsigt tycker jag ;P Nej nu ska jag kolla till äggen som jag håller på att koka....

Av Emma - 24 juni 2008 15:33

Jävla skit unge, ringer och säger när han vet att jag är färdig och ska åka in till stan så ringer han och säger att han kan inte ses för att han ska på affärer och sen säger han inget mer. Jävla idiot, man kan ju undra vad det är för slags affärer han snackar om egentligen. Usch, nej vilka jävla så kallade kompisar man har. Inga vettiga verkar det som i alla fall, eller de vettiga personer som man känner är väldigt, väldigt få. Ska ner till kiosken här i Forserum och köpa snus, min dosa börjar ta slut nu. Behöver nåt för att lugna ner mina nerver just nu....

Av Emma - 24 juni 2008 14:12

Pratade med han för en stund sen och det var inte som jag trodde som tur var, fast jag sa aldrig att jag var orolig eller nåt sånt. Tror att han hade tagit det på fel sätt ändå, men jag fick en bekräftelse i alla fall på att det inte var som jag trodde. Usch men jag är nog en aning cynisk när det kommer till killar, har ju blivit lurad, sårad och så vidare så många gånger nu så att jag nästan har blivit helt avtrubbad på känslor. Innan jag träffade HAN så var jag som ni kanske märkte redo att bli antingen nunna eller eremit. Eller jag var i förstadiet till att bli något av dessa. Hade helt enkelt gett upp och jag tror faktiskt att det är det som man måste göra, ge upp eller bara släppa taget och inte bry sig, att inte längta efter att ha en kille som är sin egna. Att inte tråna efter någon, men men vi får la se vad det här leder mellan mig och HONOM, tror ni vet vem jag menar redan, fast att jag inte säger hans namn....

Av Emma - 24 juni 2008 12:29

Shit vaknade riktigt sent idag, hade ju stängt av mobilen för batteriet var typ dött och jag hade tydligen glömt bort att ta med laddaren, men som tur är så har Ingegerd en likadan telefon så jag lånar den laddaren just nu. Men i alla fall så vaknade jag för cirka en halvtimme sen, känner mig riktigt utvilad just nu och det är en ganska skön känsla ska ni veta, fast den här gången så gick jag o la mig tidigare än vad jag har gjort de senaste dagarna, vid halv tre någon gång slocknade jag....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards