Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Emma - 21 juni 2008 23:44

Har prövat en del Gladiator sandaler men inga verkar passa mig, blir verkligen ledsen för jag vill verkligen ha ett par av den här typen av skor. Någon där ute kanske kan tipsa mig om var man kan hitta ett par snygga sådana som inte kostar allt för mycket och som passar en tjej som har något bredare fötter? Please help me!!

Av Emma - 21 juni 2008 21:51

Känner mig riktigt snurrig i skallen för tillfället, det bara yr och far omkring där inne. Känner mig lite trött också, så idag kommer jag nog att somna tidigt. Ska bli skönt att få sova riktigt länge, i morgon så kanske jag drar in till stan en sväng innan jag packar res väskan ner till Jönköping. Ska även prata lite mer med lilla Mörten. Saknar honom alla redan, är det konstigt om man saknar en person som man bara har träffat två gånger, även fast att man vet att man gillar honom riktigt mycket???

Av Emma - 21 juni 2008 20:40

Käkade precis middag och det blev något jätte gott tycker jag. Färsk potatis med gräddfil med gräslök, 2 st kokta ägg och några bitar skinka. Mmm, och detta sköljde jag ner med ett glas Fläder cider. En god middag för en gång skull, eller man man ju säga att jag åt middag för en gångs skull. Vi har ju lite konstiga mat rutiner här hemma, frukost är något som vi typ aldrig äter tillsammans, dels för att min styvfarsa går upp väldigt tidigt till jobbet och när han dragit vaknar jag och äter och sen äter la mamma och Frida tillsammans antar jag. Lunch kanske någon gång om vi alla är hemma samtidigt, samma där med middagen, men vi brukar dock fika tillsammans. Haha jag vet att vi är en konstig familj....

Mat
Av Emma - 21 juni 2008 14:01

Oj oj oj oj! Trodde att de på ICA här där jag bor visste att jag är över 18 år, skulle köpa cigg åt mamma för en liten stund sen och var tvungen att visa leget. Det var ju tur att jag hade mitt ID kort med mig då. Men hon som satt i kassan vet ju att jag är över 18 med. Jaja det är la för att göra stick kontroller eller nåt annat skit. Ska dra in till stan om en liten, liten stund, men kommer tillbaka sen och skriver ett längre inlägg....

Av Emma - 21 juni 2008 13:03

Ska snart klä på mig och dra in till stan för att köpa de dära satans bussbiljetterna som sagt. Måste bara kolla om Mamma har köpt någon remsa eller inte, för annars kommer jag inte kunna ta mig in till stan i och med att jag inte har något färdbevis som det så fint heter. Ska bli kul att få komma bort lite från sthlm. Jönköping är klart bäst, ingen protest, hahahahahaha...

Av Emma - 21 juni 2008 11:54

Fast att jag inte har varit vaken så där himla länge så känner jag mig riktigt uttråkad, ska bli skönt när jag har duschat och ordnat till mig. ska ju in till stan idag med. Måste ju köpa de dära bussbiljetterna nu, annars så kommer det ju att bli riktigt dyrt och jag har inte råd med dyra bussbiljetter heller. Stannar hellre hemma då om de ska vara dyra, nej just nu svamlar jag bara på grund av att hjärnan min inte är på ännu....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards