Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 22:17

Nu är vi hemma här i Forserum igen. Var ju hos farfar och farmor och firade både min student och att min farfars namnsdag. Fick la inga presenter så direkt, fick en nalle och ett nattlinne av farmor och sen fick jag 2000 kronor ( varav 500 kr var för att jag fyller år snart ). I morrn ska vi grilla här ute och det kommer bli gött :D Sen så ska vi kanske in till stan en sväng, får se vad som händer. Ska bara ta det lugnt i morgon och inte göra något speciellt över huvud taget...

Av Emma - 3 juni 2008 14:28

Nja vet inte om jag ska göra så mycket som hör till titeln, men jag har ganska sugen på lite små godis just nu. Vi ska ju till Maxi sen och jag tycker att de har de bästa utbudet på smågodis. Ska la köpa hem lite grann tror jag, det ska bli göttans. Fast jag ska om en liten stund göra rent ansiktet eller vad jag menar är att jag ska använda mina underbara hudvårds produkter ifrån Clinique. Älskar verkligen dem för de hjälper verkligen tycker jag, i alla fall på mig så gör det de. Dessutom så har de verkligen en produkt för alla!!!!

Av Emma - 3 juni 2008 11:28

Kollar på Visat History chanel på en dokumentär om en av Hitlers närmaste man, riktigt hemskt är det. Men jag är väldigt intresserad av andra världskriget och jag vill fortsätta att kolla så att jag lär mig ännu mer om andra världskriget. Det är faktiskt intressant att få veta saker som skedde under andra världskriget, sånt som man inte får läsa om i historieböcker eller i andra slags böcker. Ska kolla hur länge programmet pågår, tänkte dra ner till konsum här där Pappa bor och köpa nåt att äta. Är fortfarande lite trött, men bra mycket piggare än vad jag var innan vilket är väldigt bra tycker jag...

Av Emma - 3 juni 2008 10:40

Ska ringa lilla Viktor om en liten stund, det var grymt länge sen som han och jag pratade med varandra. Vi har ju båda haft fullt upp, han med sin träning och jag med att jag tog studenten. Men får se om han kommer svara eller inte. Jag hoppas verkligen att han gör det, vill verkligen prata lite grann med honom. Just nu kollar jag på Oprah, men just det här avsnittet har jag redan sett tror jag i alla fall. Men ska byta kanal nu och se om det finns något som är roligare att kolla på, eller inte...

Av Emma - 3 juni 2008 08:36

Har precis käka frukost och då åt jag smörgåsar med nån slags skinka och Oboy. Dricker bara oboy hemma hos pappa, vi har inte sånt hemma hos mig. Sitter och kollar på Vakna med The Voice. Det är ett helt okej program, men jag nog byta om en liten stund. Orkar inte kolla så mycket mer på det. Ska nog iväg och göra lite andra saker i stället. Vi ska in till min farmor och farfar sen. Ska ju fira att jag har tagit studenten. Det ska bli kul tycker jag. Men jag ska nog sova en stund till, känner mig riktigt trött, skulle inte ha gått upp så tidigt, men kroppen är fortfarande inställd på den ska upp inför skolan vid den här tiden. Men förhoppningsvis så dröjer det inte allt för länge tills innan den kommer vänja sig vid att kroppen kommer vakna senare.... 

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards