Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Emma - 25 juni 2008 23:49

Har en aning tråkigt nu igen på grund av att det är jävligt få personer på min msn lista som är sociala nu i kväll/natt. Kanske för att många av dem redan sover, men de som fortfarande är inloggade borde ju svara när man skriver till dem tycker man ju i alla fall. I morgon så ska jag hälsa på min Farmor och Farfar. Det ska bli kul att få träffa dem igen, fast det var ju inte så hiskeligt länge sen som jag träffade dem, men ändå. De är ju gamla och kommer kanske inte leva så himla länge till, fast jag hoppas ju på att de kommer att göra det. I alla fall tills jag får barn, haha, får la jobba hårdare och snabbare på den biten kanske?? Eller vad säger ni där ute???

Av Emma - 25 juni 2008 22:50

Har fixat lite ny musik till datorn som jag ska lägga över till min mp3 när jag väl orkar. Det blir ju i alla fall innan jag åker hem, vill ju ha lite ny skön musik att lyssna på hemresan. Men, men ska ta något att äta tills kvällmat och sen även kolla lite mer på tv. Just det, jag var ute på en liten kvällspromenad innan, det var ganska skönt...

Av Emma - 25 juni 2008 19:19

Har lite tråkigt just nu, kollar på en dokumentär om Hitler och Eva Braun. Dokumentären i sig är inte tråkig, men jag sitter och kollar på den helt själv så det är därför som jag tycker att jag har tråkigt. Är nog en aning sällskapssjuk just nu bara. Men det löser sig nog, tänkte gå en liten promenad sen. Ska bli skönt att röra lite på mig, även om jag redan har rört på mig en hel del idag, men jag ska ju börja med en promenad varje dag har jag ju själv sagt. Nej, nu ska jag fortsätta att ha det lite tråkigt för mig själv...

Av Emma - 25 juni 2008 18:32

Nu är jag hemma igen efter en dags shopping inne i Jönköping centrum. Känner mig glad efter det för jag tycker jag. En hel del saker som var på rea med som jag köpte så jag sparade ju lite pengar ändå. Jag ska berätta lite om vad jag köpte.


En grön lack väska som är i mellanstor storlek som endast kostade 99 kronor på Åhléns och sen så köpte jag även en cd Absolute Rock Anthems för 189 kronor. Sen var jag inne på H&M och köpte ett par string för 29,50 kronor, ett svart volang linne för 74,50 kronor och en bikini trosa för endas 9,50 kronor. Sen var jag inne på Din Sko och köpte ett par skor för 49 kronor. Sen så var jag inne på Gina Tricot där köpte jag en blommig tub klänning för 74,50 kronor och tre armband för 39,50 kronor. Och till sist så var jag inne på Bokia  så köpte jag en sån där bok "Till mamma" som skriver i om olika saker som har med sin mamma att göra och jag köpte även en par bok där man i ett förhållande skriver om varandra. Kanske kommer få användning för den inom en väldigt snar framtid. Jag hoppas ju på det i alla fall.


Nej, nu ska jag kolla på tv och chilla en stund. Är ju en aning trött efter all shopping som jag har gjort idag!

Av Emma - 25 juni 2008 12:47

Ska snart göra mig i ordning för att gå ner till stationen för att åka till stan. Klädsel idag blir mina nya vita pumps i läder (oäkta I think it is), min cerise-rosa kjol med vita ringar, en svart lång tshirt ( den man fick från tidningen Elle för inte så länge sen), en rosa mönstrad scarf som jag köpte på Vero Moda för ett tag sen, till det blir det mina följeslagare - min röda skinnjacka och min gula chanel kopie väska från Gina Tricot. Kommer bli en rolig shopping dag inne i Jönköping, finns det inte så mycket nere på stan så kan jag ju alltid dra upp till A6 som är ett stort köpcentrum här i Jönköping. Ska bli nice som jag säkert ett x antal gånger nu. Sen så får jag se om jag hälsar på Farmor och Farfar, fast jag tror jag hälsar på dem i morgon istället. Blir nog bättre så skulle jag tro, men men ni får ha en skön dag alla små söta gullefjun....

Av Emma - 25 juni 2008 11:25

Vaknade mycket tidigare. Vaknade för cirka en timme sen och har sen dess käkat frukost och lite andra saker. Men, men ska kolla till äggen som jag håller på att koka. De jag gjorde i går kväll blev ju helt misslyckade. Får se om jag lyckades med dessa, tog bara två ägg den här gången så att det inte blir en stor förlust så att säga. Men, men nu ska jag göra det, så vi får höras lite senare...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards