Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Emma - 27 juni 2008 22:48

Har tråkigt tråkigt tråkigt. Kommer ju hem i morgon i alla fall, tur det. Saknar min underbart sköna säng. Mmm, känner mig otroligt få ordigt den här kvällen, man ju undra varför. Hmm, får fundera på det......

Av Emma - 27 juni 2008 22:11

Vet du varför vaktmästaren tar in alla bänkarna på vintern?


Nej????


För att frosten inte ska sätta sig

Av Emma - 27 juni 2008 22:07

Hasse: - Pappa, kan jag få sitta i ditt knä?

Pappa: - Ja, det kan du väl, men varför vill du inte sitta på bänken?

Hasse: - För att den är nymålad

Av Emma - 27 juni 2008 21:41

- Finns det något värre än att hitta en mask i ett äpple du precis tagit en tugga av?

- Att hitta en halv mask....

Av Emma - 27 juni 2008 21:40

- Vet du att varje gång jag andas, dör en människa.

- Har du försökt med tandkräm?

Av Emma - 27 juni 2008 20:04

Sitter och kollar på Simpsons och dricker lite krusbärs dricka. Har det riktigt nice faktiskt. Har det riktigt skönt för mig själv. Men jag skriver lite mer till er senare......

Av Emma - 27 juni 2008 17:29

Sitter och äter lite på några jordgubbar som jag köpte tidigare idag. Det är riktigt gott kan jag lova er!!! Sitteräven och funderar på lite olika saker i mitt liv, på sånt som jag verkligen måste göra när jag kommer hem igen. Måste verkligen ta tag i det där med att söka om jobb, så på måndag när de har öppet och så ska jag först iväg till Arbetsförmedlingen och skriva in mig där och aktivt börja leta efter jobb som jag kan söka och sen efter att jag har varit där så ska jag gå till Socialen och prata med dem om hur jag ska kunna försörja mig medans jag inte har något jobb. Som tur är så bor jag ju hemma fortfarande, slipper man ju tänka på att man måste betala hyra eller något annat liknande. Måste ju börja betala för mig där hemma nu, sen så kommer jag ju behöva pengar när jag väl börjar på Högskolan i höst. Hoppas verkligen att svaret till de kommer ganska snart, är riktigt nervös över att få veta om jag har kommit in eller inte....

Av Emma - 27 juni 2008 12:21

Funderar på att dra ner en snabbis till Konsum här i Forserum, tänkte köpa med mig lite frukt och annat som jag hade tänkt ha till senare. Sen kanske även något att äta nu, ska smsa pappa och fråga om vi hinner äta en pizza eller nåt innan vi drar in till stationen i Jönköping. Sitter och har extremt tråkigt för mig själv just nu. Hmm, ska nog hitta på något att göra....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards