Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Emma - 10 juni 2008 23:51

Zlatan Ibrahimovic och Petter Hansson är två svenska hjältar ikväll. Fast hela laget var riktigt bra. Gött att de spöade skiten ur grekerna :D Ska sova nu tror jag. Imorrn ska jag shoppa lite....

Av Emma - 10 juni 2008 18:39

Mmm vad gott det vore med en mjukglass just nu eller med en helt vanlig isglass, det skulle också funka. Ska om en liten stund laga mat till oss här hemma blir kotletter med championsås och pasta. Själv så kommer jag ta en öl till det och sen så blir nog en till när jag kollar på Sverige-Grekland idag!! Ska bli riktigt roligt att se, fast min lill syrra kommer nog inte bli så glad av att det är fotboll på tv idag, men det är ju min tv dag så jag bestämmer. Mohahahaha....

Mat
Av Emma - 10 juni 2008 12:14

I morrn troligtvis så ska jag dra med mig mamma in till stan eller till nåt annat ställe. Det var länge sen som hon och jag gick runt på stan tillsammans. Ska bli kul om jag lyckas få med henne in dit, men jag måste ju snart in till stan ändå. Ska ju köpa den dära klänningen som jag snackade om för några inlägg sedan. Måste verkligen ha den!!!!

Av Emma - 10 juni 2008 11:11

Det finns en kille som jag började prata med för cirka två veckor sen (shit så länge) och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om honom. Han är en kille som är äldre än mig (12år) men för mig är det inga problem med åldern. Känner mig själv oftast som om att jag är äldre än de som är i min ålder. Men med den här killen så känns det så bra när man pratar med han på telefon eller på msn, vi ska snart ses för första gången. Det kommer bli kul för vi ska nämligen gå på Gröna Lund, han ska bjuda mig på de för att jag tvingar honom (skämtar). Nej han sa de själv att jag skulle få nåt för att fyller 19 år nu på torsdag och för att jag tog studenten. Och jag ville gå på Grönan så, nu på måndag blir det av. Vi skulle ha setts i går men han har varit riktigt sjuk hela helgen och sen har vi båda två andra saker som vi ska göra i veckan och i helg så nästa måndag efter att han har slutat jobba så ska vi ses. Ska se om han är inne på msn nu eller nåt. En annan sak som jag vill tillägga är att med den här killen så känns det riktigt bra, man brukar ju känna nåt om man har pratar med varandra ett tag. Han har med andra ord gjort mig intresserad av honom och jag vill verkligen lära känna honom mer. Men det är bara en sak som gör mig en aning osäker, jag har vart singel i cirka 1,5 år och han i typ bara 5 veckor, så vi är nog ute efter olika saker?!?!? Eller har jag fel????

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards