Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Emma - 14 juni 2008 21:05

Blev inget av att städa eller åka till Stinsen idag. Orkade inget av dem, åt nyss en bit rabarberpaj som mamma hade gjort. Riktigt god med vaniljvisp till tycker jag. Ska la hitta på nåt att göra snart tror jag. Har så extremt tråkigt för tillfället. Ska kanske träffa en, får se....

Av Emma - 14 juni 2008 18:10

Cause I´m a killer
I got murder in my heart
(Bring me everyone - Mustasch)


Vi älskade ett ögonblick
Men sen så var du borta
(Den första svalan - Alexander Schöld)


When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you

(I will come to you - Hanson)


Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

(Nothing else matters - Metallica)


And peace to this young warrior without the sound of guns
(Ghetto gospel - Tupac feat. Elton John)


Another little baby child is born
In the ghetto

(In the Ghetto - Elvis "The King" Presley)

Av Emma - 14 juni 2008 16:04

Funderar på om jag ska åka till Stinsen idag, vet inte ännu. Har ganska så tråkigt just nu. Hmm, kanske ska bädda sängen och städa lite i mitt rum, det kan ju alltid vara nåt. Eller i alla fall plocka undan här inne så att det inte blir så jävla stökigt. Kommer ju målare nästa vecka och ska måla fönstrena så då kan det inte vara en massa skit liggandes överallt, speciellt inte framför mina fönster. Nä, ska nog göra det ett tag, så får jag se hur lång tid det tar och sen om jag orkar dra iväg en liten sväng till Stinsen eller kanske till och med till Väsby. Vem vet??

Av Emma - 14 juni 2008 11:59

Känns som om att det kommer bli en ganska tråkig dag idag. Vet inte varför, men behöver bara kolla ut genom fönstret för att det ska kännas riktigt jävla trist. Har ju heller inget direkt något planerat till idag. Får la hitta på något skojsigt om en stund eller två....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards