Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 24 juni 2008 12:29

Shit vaknade riktigt sent idag, hade ju stängt av mobilen för batteriet var typ dött och jag hade tydligen glömt bort att ta med laddaren, men som tur är så har Ingegerd en likadan telefon så jag lånar den laddaren just nu. Men i alla fall så vaknade jag för cirka en halvtimme sen, känner mig riktigt utvilad just nu och det är en ganska skön känsla ska ni veta, fast den här gången så gick jag o la mig tidigare än vad jag har gjort de senaste dagarna, vid halv tre någon gång slocknade jag....

Av Emma - 23 juni 2008 23:43

Nja vet inte vad jag ska tänka på just nu, det känns inte alls bra. Måste verkligen prata med han i morgon, för att ta reda på vad det var. Fan, fan, fan! Får inte tänka för mycket på det eller analysera det nu...

Av Emma - 23 juni 2008 21:51

Har vart framme sen ett bra tag nu, sitter just nu och chillar lite framför tv:n. I morgon ska jag träffa några kompisar här nere i Jönköping, så det ska bli roligt. Vi skulle hitta på något roligt sa de. Får la se vad det blir. Nja, ska la fortsätta med att kolla på CSI NY nu, så får vi höras av lite mer lite senare i stället....

Av Emma - 23 juni 2008 15:48

Den person som kom på det här med mobilt bredband är en gud, haha, skämt å sido så är den personen i alla fall jäkligt smart. Så praktiskt att ha med sig överallt, vart man än ska ta vägen eller göra. Sitter just nu på bussen på väg ner till Jönköping och jag har extremt tråkigt för tillfället. Vid halv åtta är jag framme i alla fall. Tänkte bara höra av mig lite just nu, skriver ett till inlägg innan jag plockar ner datorn igen....

Av Emma - 23 juni 2008 10:59

Idag ska jag åka till Jönköping, tralalalala :D Ska som jag redan har sagt en tusen miljader gånger bli riktigt kul att komma ner dit igen. Åker om bara några få timmar, är fortfarande ganska trött efter ha vaknat, men ska gå till toaletten och fixa mig lite grann. Ta bort gammalt smink och se till att jag vaknar till lite, har trots att jag lade mig så sent igår fått sova hyfsat många timmar så att jag inte är riktigt jävla trött. Men, men skriver mera lite senare....

Av Emma - 23 juni 2008 03:51

Nej, inte sover jag inte. Det blev visst andra planer, men jag kan sova på bussen på väg ner Jönköping sen. Ingen fara med det eller nåt. Undrar dock bara vad alla andra gör i alla fall de som fortfarande är vakna. Har där jag bor så har det regnat i några timmar nu, ganska coolt att höra regndropparna när de kommer mot fönsterkarmen. Häftigt ljud är det i alla fall, nej ska fortsätta snacka lite på msn hade jag tänkt mig...

Av Emma - 22 juni 2008 23:57

Nu har jag nästan packat klart, kan ju inte packa ner såna saker som jag behöver i morgon liksom. Ska om en liten, liten stund sova. Ska bli riktigt skönt. Ska först borsta tänderna och sedan hämta lite vatten, har alltid vatten vid sängen i fall det skulle behövas till något. Man vet ju aldrig liksom och det är bäst att vara förberedd. Alltid redo scouterna, det var jag en gång i tiden...

Av Emma - 22 juni 2008 21:23

Nu har jag nästan lagt ner alla kläder som jag ska ha med mig ner då, ska bara lägga i strumpor och sånt med och även ett par skor som jag ska ha. Sen ka jag ju även lägga ner alla skönhetsprylar och annat skit och skräp som ska med ner. Tralala riktigt kul att packa väskan för en gångs skull, får hoppas att jag inte glömmer något den här gången. Brukar alltid lyckas glömma något, det som jag råkat glömma nu flera gånger i rad är en massa skolkort och sånt som Pappa, Farmor och Farfar ska få. Har ju lovat det ända sen i julas liksom, så nu är det verkligen på tiden att jag tar med dem ner. Någon där ute kan ju fråga mig senare om det så att jag verkligen inte glömmer bort det. Nej, nu tänkte tösa äta en bit mat för att hon är en aning hungrig. Har ni märkt att jag snackar mycket om mig själv i tredje person? Tycker att det är as roligt....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards