Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 21 juni 2008 14:01

Oj oj oj oj! Trodde att de på ICA här där jag bor visste att jag är över 18 år, skulle köpa cigg åt mamma för en liten stund sen och var tvungen att visa leget. Det var ju tur att jag hade mitt ID kort med mig då. Men hon som satt i kassan vet ju att jag är över 18 med. Jaja det är la för att göra stick kontroller eller nåt annat skit. Ska dra in till stan om en liten, liten stund, men kommer tillbaka sen och skriver ett längre inlägg....

Av Emma - 21 juni 2008 13:03

Ska snart klä på mig och dra in till stan för att köpa de dära satans bussbiljetterna som sagt. Måste bara kolla om Mamma har köpt någon remsa eller inte, för annars kommer jag inte kunna ta mig in till stan i och med att jag inte har något färdbevis som det så fint heter. Ska bli kul att få komma bort lite från sthlm. Jönköping är klart bäst, ingen protest, hahahahahaha...

Av Emma - 21 juni 2008 11:54

Fast att jag inte har varit vaken så där himla länge så känner jag mig riktigt uttråkad, ska bli skönt när jag har duschat och ordnat till mig. ska ju in till stan idag med. Måste ju köpa de dära bussbiljetterna nu, annars så kommer det ju att bli riktigt dyrt och jag har inte råd med dyra bussbiljetter heller. Stannar hellre hemma då om de ska vara dyra, nej just nu svamlar jag bara på grund av att hjärnan min inte är på ännu....

Av Emma - 20 juni 2008 22:56

Over you - Daugtry


Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
Like an old abandoned house.
What you said when you left
Just left me cold and out of breath.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

You took a hammer to these walls,
Dragged the memories down the hall,
Packed your bags and walked away.
There was nothing I could say.
And when you slammed the front door shut,
A lot of others opened up,
So did my eyes so I could see
That you never were the best for me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,

I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.


Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
Well I'm putting my heart back together,
'Cause I got over you.
Well I got over you.
I got over you.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

Av Emma - 20 juni 2008 22:16

Har haft riktigt jävla tråkigt hela dagen idag, fan det börjar ju bli tradition att jag har det enormt tråkigt på midsommar, haha. Men nu har jag i alla fall möblerat klart i mitt rum, så nu ska jag bara ställa tillbaka alla saker där de ska vara innan allt är tipp topp här inne. Ska öppna fönstrena med så att jag får inte lite frisk luft här inne, dels för att det är varmt och dels för att luften här inne behöver ändras. Vad har ni där ute gjort idag då?

Av Emma - 20 juni 2008 19:05

Kom precis hem nu efter att vi har varit ute och grillat med våra grannar. Det var la gott, tog en öl också, känner inte av den så jätte mycket, men lite i alla fall. Ska fortsätta med mitt rum nu hade jag tänkt mig. Skriver ju lite mer senare idag, får dock se när det blir. Just nu känner jag mig bara jävligt trött och sliten....

Mat
Av Emma - 20 juni 2008 14:58

Nu funkar det med msn igen :D :D :D är nog nästan lite överdrivet glad just nu på grund av det. Fast det skulle nog vem som helst vara om de hade vart i min situation. Just nu så håller jag på att möblera om i mitt rum, har redan flyttat på en grej, ska flytta på tv-bänken också så är det nästan färdigt. Det är ändå lite skönt att det är kaos i mitt rum för tillfället. Drar nog in till stan sen med, får se hur det blir....

Av Emma - 20 juni 2008 13:23

Jag gör nya försök idag med att installera om msn på datorn, får se om det vill funka eller inte. Annars så kommer jag skicka ett argt mejl till msn som inte kan beskriva hur man ska lösa problemet så att man fattar vad de menar. Har ju fått svar därifrån, men fattade inte ett skit av det. Nej jag prövar igen så får vi se hur det går, får fråga nån data nörd om hjälp annars....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards