Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 22 juni 2008 20:19

Känner mig riktigt rolig idag, ojojoj vad Emma pemma kan hitta på för bus då ;P det vill ni nog kanske inte veta. När jag är flumig så kan jag vara riktigt jobbig, älskar att retas som fan med allt och alla då. Speciellt om det är såna som verkligen är lätt retade också. Det ger ju bara mer krydda på maten så att säga. Nej, nu ska jag chilla ner mig lite och börja tänka på packningen. Reser ju bort i en vecka i morgon, det ska bli riktigt sköj att komma till goa, gamla, glada Jönköping. Jag vet att jag har tjötat lite om det, ni ser börjar ju skriva med lite småländska drag nu! Men, men skriver mer sen till alla er små söta gullefjun där ute....

Av Emma - 22 juni 2008 17:12

Vatten är alldeles underbart att dricka. I love it! Speciellt vårat kranvatten när det är riktigt kallt med. Mmm, alladeles fantastiskt är det.... Nej, nu ni så ska jag dricka lite mer vatten för jag är törstig....

Mat
Av Emma - 22 juni 2008 15:36

Hur korkad är man om man tror att busschafförer och andra dylika personer tror att de tänker låta en åka gratis, utan arr visa biljett eller något annat färdbevis? Då är man riktigt korkad, men man är ju mer dum i huvudet om man inte går fram till busschafförn och visar upp ett giltigt färdbevis eller biljett. Sen även bara att sitta där som ett jävla spån och vara riktigt allmänt korkad, det fattar jag inte. Han/hon fick fan skylla sig själv för att polisen kom och eskoterade bort honom. Även fast de andra i bussen gnällde på att så kan han inte göra, han kan ju inte straffa oss andra etc. så tycker jag att det var jävligt bra gjort utav han och jävligt modigt också, inte många som vågar eller orkar bry sig. Fast i och för sig så var han ganska ung så han har ju inte fått in rutinen som busschafför kanske? Men snygg var han i alla fall ;P

Av Emma - 22 juni 2008 10:45

Nu börjar min irritiation lägga sig. Fasiken vad skönt, det är ju inte direkt kul att vara irriterad heller. Idag ska jag la inte göra så mycket ska ju packa väskan, men det behöver jag ju inte göra än på ett tag. I alla fall typ inte förräns ikväll, men jag kan ta fram väskan ändå. Funderar på om jag ska kolla färdigt på den dära filmen som jag började att kolla på i går. Kollar på filmen "The nightmare years" som handlar om journalist som försöker stoppa Hitler på det enda sättet som han kan, med sanningen. Tycker att den är riktigt spännande faktiskt, men först och främst så ska jag duscha och greja. Känner mig riktigt jävla ofräsh för tillfället, kanske bada en stund eller två. Haha den som lever får se....

Av Emma - 22 juni 2008 09:23

Vet inte varför men känner det att jag är sjukt irriterad på allt och alla just nu. Eller i alla fall de som antingen smsar eller ringer och säger de mest korkade saker, som att ringa när man är ute och åker och har dålig mottagning och de har mage att säga att de inte hör vad jag säger. Fy fan alltså, skaffa bättre mottagning då i så fall, för jag tänker inte sitta här halv tio på morgonen en söndag med att skrika i en jävla telefon så att nån jävla idiot ska höra när man pratar i normalt tonläge från början. Nu är jag om ni märker det på väg att bli förbannad istället för irriterad, bäst att jag slutar skriva nu så att det inte kommer mer hårda ord...

Av Emma - 21 juni 2008 23:44

Har prövat en del Gladiator sandaler men inga verkar passa mig, blir verkligen ledsen för jag vill verkligen ha ett par av den här typen av skor. Någon där ute kanske kan tipsa mig om var man kan hitta ett par snygga sådana som inte kostar allt för mycket och som passar en tjej som har något bredare fötter? Please help me!!

Av Emma - 21 juni 2008 21:51

Känner mig riktigt snurrig i skallen för tillfället, det bara yr och far omkring där inne. Känner mig lite trött också, så idag kommer jag nog att somna tidigt. Ska bli skönt att få sova riktigt länge, i morgon så kanske jag drar in till stan en sväng innan jag packar res väskan ner till Jönköping. Ska även prata lite mer med lilla Mörten. Saknar honom alla redan, är det konstigt om man saknar en person som man bara har träffat två gånger, även fast att man vet att man gillar honom riktigt mycket???

Av Emma - 21 juni 2008 20:40

Käkade precis middag och det blev något jätte gott tycker jag. Färsk potatis med gräddfil med gräslök, 2 st kokta ägg och några bitar skinka. Mmm, och detta sköljde jag ner med ett glas Fläder cider. En god middag för en gång skull, eller man man ju säga att jag åt middag för en gångs skull. Vi har ju lite konstiga mat rutiner här hemma, frukost är något som vi typ aldrig äter tillsammans, dels för att min styvfarsa går upp väldigt tidigt till jobbet och när han dragit vaknar jag och äter och sen äter la mamma och Frida tillsammans antar jag. Lunch kanske någon gång om vi alla är hemma samtidigt, samma där med middagen, men vi brukar dock fika tillsammans. Haha jag vet att vi är en konstig familj....

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards