Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 14 juni 2008 11:59

Känns som om att det kommer bli en ganska tråkig dag idag. Vet inte varför, men behöver bara kolla ut genom fönstret för att det ska kännas riktigt jävla trist. Har ju heller inget direkt något planerat till idag. Får la hitta på något skojsigt om en stund eller två....

Av Emma - 13 juni 2008 22:25

Skällde ut Martin innan för han hade inte tagit sin medicin mot diabetes, han hade glömt att ta den och så hamnade han på sjukhus. Sa att han kan ju dö om han inte tar den (jag tror att man kan göra de eller så blir man riktigt jävla dålig i alla fall). Men nu mår han lite bättre som tur är, ska prata mer med han nu...

Av Emma - 13 juni 2008 18:29

Känner mig ganska trött nu efter att jag har varit och shoppat. Var riktigt kul faktiskt, men det blev dock inte så där jätte mycket shopping. Hade ju ingen med mig idag, så det var inte lika roligt. Men köpte en likadan klänning som jag hade på studenten fast i en annan färg (rosa), sen en vit-blå randig skjorta, ett par högklackade skor och sen ett ur snyggt armband. Så det blev lite i alla fall, får dra in till stan med nån dag, de har ju ett lite större utbud än vad olika diverse köpcentrum har. Usch, men nu ska jag vila lite innan jag ska fredagsmysa här hemma....

Av Emma - 13 juni 2008 12:47

Ska om en cirka 30 minuter åka till Kista, blir först en sen lunch där och sedan lite shopping hade jag tänkt mig. Jag ska bara sminka mig och greja lite andra saker först innan jag sticker iväg dit. Funderar på om jag ska ta kofta och jacka eller strunta i koftan och bara ta jackan eller tvärtom. Hmm svårt val, men så som det ser ut ute just nu så blir det både och. Fast jag ska nog ta min lite tunnare jacka, kan bli lite för varmt med skinnjackan just nu. Men vi får höras senare så ska jag berätta mer om mina roliga fynd :D

Mat
Av Emma - 13 juni 2008 11:07

Idag hade jag tänkt shoppa, som det ser ut nu så blir det bara shopping i Kista. Men dagen är lång så jag hinner fortfarande ändra på mig. Ska ringa till en kompis om en stund och snacka lite. Fråga om hon ska henka på mig, inte så där jätte roligt att gå och shoppa helt själv. Ibland kan jag faktiskt tycka att det är kul, men oftast inte. Men, men jag får se vad som händer, shoppa ska jag göra idag i vilket fall som helst. Och om det blir själv eller med någon annan får jag ju se....

Av Emma - 12 juni 2008 21:48

Nu är födelsedagsfirandet över, fick inte så mycket men det är ju tanken som räknas. Fick 500 kronor utav mamma, 300 kronor utav Björn och så en ganska halv rolig halv taskig tröja av min lilla syster. Får ta på mig den nån gång och ta kort på den så får ni se hur den ser ut. Sitter och pratar med en av mina sötnosar i telefon nu :D Ska vila en stund och sen eventuellt gå ner till Shell och köpa mig något gott, det tycker jag att jag är värd! I morrn ska jag ut och shoppa lite hade jag tänkt. Vet inte om det blir Stinsen eller Kista, det kanske till och med blir båda platserna, vem vet? ;P Nej, nu ska jag vila lite efter all dricka och tårta....

Mat
Av Emma - 12 juni 2008 12:49

Idag fyller jag 19 år :D världens bästa Emma blir gammal tant nu :D Detta ska givetsvis firas med tårta och annat dylikt. Men först så ska jag äta lite frukost så att jag orkar med denna dag... Höres senare!!

Av Emma - 11 juni 2008 21:44

Är något fruktansvärt varmt här inne i mitt rum just nu. Ska ta och öppna ett fönster så att jag får in lite frisk luft. I morgon blir lilla flickan en stor flicka, för hon (jag) fyller nämligen 19 år då :D

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards