Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 16 juni 2008 12:02

Vaknade precis för en stund sen, sov ut länge idag. Måste ju vara pigg och fräsh när jag ska på Grönan idag med lilla Jesper. Ska bli riktigt jävla nice idag, har ju inte gjort något direkt jätte roligt de senaste dagarna förutom att jag fyllde år då, men det räknas inte på samma sätt. Dessutom så ska jag ju få träffa Jesper!! :D

Av Emma - 15 juni 2008 22:51

Kom på en sak som jag totalt har glömt bort att berätta. I morgon ska jag till Grönan med Jesper! Det är min student/födelsedags present från honom, ska bli riktigt roligt att gå spökhuset, åka en massa roliga karuseller och spela på olika chokladhjul och en massa andra. Sen även äta mjukglass och bara ha det allmänt trevligt och mysigt. Sen så är det första gången som jag kommer att träffa lilla mörten Jeppe med :D Som sagt så kommer det verkligen att bli riktigt kul tror jag....

Av Emma - 15 juni 2008 21:58

Plockade ihop några fina bilder och gjorde detta till er


Av Emma - 15 juni 2008 21:40

Vet exakt vad jag ska göra för att fördriva kvällen, jag ska städa mitt rum. Blir ett urmärkt sätt att göra åt en massa energi som jag känner att jag har för tillfället. Kommer dock att lägga mig i tid idag, vill inte va uppe för länge igen, blir ju lätt att man vänder på dygnet då. En sak som jag ska göra är att ta bort mina gardiner, de kan verkligen behövas tvättas, sen ska jag damm torka allt här inne. Men det får jag nog göra när det väl ser beboeligt ut i mitt rum igen. Efter det så ska jag kolla om det finns fler saker som jag kan skicka iväg på loppis och det tror jag att det finns. Har ju förrästen en hel del saker hemma hos pappa, ska gå igenom dem när jag kommer dit igen nån gång nästa vecka. Blir la att jag tar med mig några saker därifrån och sen så (idag då) får jag se vad jag hittar på. Blir ju inte direkt någon storstädning idag. Så mycket energi har jag faktiskt inte i mig idag, blir nog mest att plocka undan en del saker här inne....

Av Emma - 15 juni 2008 16:41

Är så himla trött just nu, har precis kommit hem från e dags loppis försäljning ute på Täby Galopp. Men så är det om man går och lägger sig klockan tre på natten, men jag kunde fan inte somna tidigare. Vet inte varför, men ibland blir det så där. Tror jag ska lägga mig ner och vila en stund, men jag måste först dra ner till ICA för jag behöver fylla på mobilen med pengar och sen så tänkte jag köpa mig något gott eller så, fast i och för sig så har vi ju bananer hemma. Men en dricka eller nåt liknande tänkte jag köpa i alla fall. På loppiset idag då så gick det ändå hyfsat bra i alla fall. Var inte lika många som handlade idag, men det tror jag beror på att det var bra många många fler försäljare så det var lite för stor konkurrens idag. Ska se om jag får tag på Martin också, behöver prata lite med honom om lite saker. Fy faaaan vad jag är trööööööööööööööööööött!!!!

Av Emma - 14 juni 2008 21:05

Blev inget av att städa eller åka till Stinsen idag. Orkade inget av dem, åt nyss en bit rabarberpaj som mamma hade gjort. Riktigt god med vaniljvisp till tycker jag. Ska la hitta på nåt att göra snart tror jag. Har så extremt tråkigt för tillfället. Ska kanske träffa en, får se....

Av Emma - 14 juni 2008 18:10

Cause I´m a killer
I got murder in my heart
(Bring me everyone - Mustasch)


Vi älskade ett ögonblick
Men sen så var du borta
(Den första svalan - Alexander Schöld)


When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you

(I will come to you - Hanson)


Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

(Nothing else matters - Metallica)


And peace to this young warrior without the sound of guns
(Ghetto gospel - Tupac feat. Elton John)


Another little baby child is born
In the ghetto

(In the Ghetto - Elvis "The King" Presley)

Av Emma - 14 juni 2008 16:04

Funderar på om jag ska åka till Stinsen idag, vet inte ännu. Har ganska så tråkigt just nu. Hmm, kanske ska bädda sängen och städa lite i mitt rum, det kan ju alltid vara nåt. Eller i alla fall plocka undan här inne så att det inte blir så jävla stökigt. Kommer ju målare nästa vecka och ska måla fönstrena så då kan det inte vara en massa skit liggandes överallt, speciellt inte framför mina fönster. Nä, ska nog göra det ett tag, så får jag se hur lång tid det tar och sen om jag orkar dra iväg en liten sväng till Stinsen eller kanske till och med till Väsby. Vem vet??

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards