Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Emma - 1 oktober 2008 17:38

Fan vad värdelös och misslyckad man känner sig. Tjat hemma om jobb och skit. Det känns fan som att de anklagar mig för att jag inte får jobb. Gör ju mitt bästa och om de inte vill anställa mig så är det ju inget jag kan göra nåt åt. Jävla skit satan! Jag vill ju få ett jobb, tjäna lite pengar och så vidare. Vill verkligen inte ringa till soc i morgon, men jag måste, hur ska jag annars få pengar???? Råna en bank eller???

Av Emma - 1 oktober 2008 13:25

Nu alldeles strax ska jag dra ner till Arbetsförmedlingen. Såg att de där med plan och så vidare ska jag inte dit och göra förräns nästa onsdag. Men man kanske kan göra den nu ändå? Så slipper man åka dit nästa vecka. Ska fråga det. Sen så stod det på pappret som jag fick när jag var där förra gången att idag ska jag dit och visa vilka jobb jag har sökt. Dum som jag varit så har jag inte skrivit ner alla jag sökt. Så jag har skrivit ner de jag sökte i går plus de som jag fick en bekräftelse på att jag skickade in en ansökan till dom. Jaja, just nu känns det här med både jobb och skola ganska hopplöst. Ska på de där plugg mötet i morrn och se om det kan bringa lite klar tecken....

Av Emma - 1 oktober 2008 11:34

Ska till Arbetsförmedlingen idag. Undra lite vad hon och jag ska prata om. Förmodligen så skulle vi göra en handlingsplan för mig och sen så skulle vi även prata om praktik och ungdomsgarantin (alltså att jag får pengar av dem). Men, men får la se, ska i alla fall börja göra mig i ordning nu....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards