Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Emma - 12 oktober 2008 21:02

Såg för första gången på Gossip Girl idag och jag fattar inte varför jag inte har sett det innan!!! Skäller nästan ut mig själv för att jag har missat en hel säsong. Hmm, jag får nog springa till en affär och köpta första säsongen på DVD (om det har kommit ut, det vet man ju inte). Måste bara få se hur det började, nej nu har jag ljugit. Jag såg faktiskt en del av ett avsnitt från första säsongen (tror jag). Det var ialla fall det avsnittet när Serena och Dan hämtar Dans fulla lilla syster på en brat fest. Det minns jag, haha, nej nu ska jag kolla runt på nätet och se var man kan köpa den....

Av Emma - 12 oktober 2008 15:24

Ska nog dra till Kista en sväng istället, har några rabatt kuponger som jag måste utnyttja innan giltighets tiden på dom går ut. Har 1 på Cubus, 1 på Glitter och 1 på Wedins. Ska se om jag hittar något roligt där. Hoppas ni får en skön eftermiddag!!!

Av Emma - 12 oktober 2008 14:33

Kollade igenom mina bilder på datorn och jag hittade den här bilden som jag tog när jag var i stan och kollade på Pride paraden. Människan och djuret på bilden är så vackra!!!!



Av Emma - 12 oktober 2008 14:20

Nu har jag verkligen fått nog av min kropp och vill verkligen gå ner i vikt. Så jag skippar allt godis, läsk etc etc ett bra tag framöver. Sen när jag börjar se skillnad på vågen och på mina mått på kroppen så kanske jag kan unna mig en lite godisbit. Stod på Lidl igår för det var vid en mack som vi tankade på vägen hem i går. Mamma behövde socker så vi gick in dit. Stod där framför läsken en 2 liters Coca cola light för 15,50 kronor plus pant är väldigt billigt. Men jag frågade mig själv, varför vill jag ha den, är det nödvändigt att dricka 2 liter Coca cola helt själv? och så vidare... Jag kom fram till att jag inte alls behöver skiten. Blir jag törstig så får jag dricka vatten eller mjölk eller nåt annat bra och nyttigt, men inte läsk. Mineralvatten är en sak, det kommer jag nog inte sluta med, men ska dra ner på det med, går ju så mycket onödiga pengar på sånt. Ska man dock dricka Coca cola, så ska det vara den vanliga Colan, inte zero eller light. För många tror att de är nyttigare, men det är snare tvärtom. Utav zeron och lighten så blir man mer socker beroende än av den vanliga colan. Nej, nu ska jag gå en promenad och sedan käka nåt. Känner mig grymt hungrig!!!

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards