Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 22 oktober 2008 21:39

Är riktigt trött just nu och ska la förmodligen lägga mig om en liten stund. Sömnen nu under tiden som jag vart sjuk har inte varit den bästa. Har inte kunnat sova ordentligt och sen så har jag heller inte kunnat sova. Riktigt jobbigt är det!!!

Av Emma - 22 oktober 2008 17:49

usch hade som högst lite över 38 grader i feber i går. Riktigt jobbigt, har missat en skolsak för att jag vart sjuk, får se om jag kan lösa det på nåt sätt. Är inte frisk ännu, utan fortfarande sjuk, men kanske en aning bättre. Kan knappt äta nåt på grund av halsen, kan inte välja nåt utan att det känns som tusen nålar som sticks i halsen. Inga halstabletter verka hjälpa så där jätte mycket, de bästa hjälper bara för en kort jäkla stund......

Av Emma - 21 oktober 2008 11:19

Så om en liten stund ska jag dra iväg på intervjun. Ska bara dricka en kopp te med mumsig honung i. Det börjar pirra lite lätt i magen nu, men det kommer att gå bra. Jag tror att jag kommer göra ett bra första intryck på killen som ska intervjua mig. Men ni får önska mig lycka till i alla fall. Puss på er!!!!!

Av Emma - 21 oktober 2008 10:15

Är snorig i näsan, men inte tillräckligt för att det ska vara värt att snyta mig stup i kvarten. Har även väldigt ont i halsen, gör enormt ont när jag ska svälja mat och dryck och så vidare. Inte alls roligt. Sen är det även en massa annat roligt, som ett lock på ena örat som gör lite ont av och till. Nej, nu ska jag dricka en kopp te innan jag ska duscha och göra mig i ordning för arbetsintervjun....

Av Emma - 20 oktober 2008 08:20

Jag kan fan inte sova. Har inte kunnat sova något på hela jävla natten, på grund av fittan som påstår sig vara min lilla syster. Så fort man börjar komma i dvala och är på väg att somna så antingen slår hon till en eller sparkar på en eller så gör hon båda ( vi sover i samma soffa nu här nere). Fett jobbigt är det och inte blir min mini förkylning och det onda i halsen blir ju inte bättre ju mindre jag får sova. Jag blir fan tokig på det här, ska kolla om deras hund behöver gå ut om ett tag. Känner att jag måste ha något att göra och det snart....

Av Emma - 19 oktober 2008 21:05

Det blev inte så värst mycket shopping på Ullared idag. Vi kom ju dit när det var två och en halv timme kvar på öppet tiden. Fast det var bra ändå på sätt och vis. Köpte ju inget onödigt, utan saker som jag behövde. Det blev en stor hårklämma, tops (älskar deras tops), sunsilk schampoo & balsam, en leksaks bil åt Tim och en ny bh. I morrn ska vi åka hem, vi ska stanna i Jönköping en stund så att jag får träffa pappa, farmor & farfar. Ska berätta en sak lite senare....

Av Emma - 19 oktober 2008 12:38

Ska göra mig i ordning för att åka till Ullared. Vi ska åka dit om en lite stund så jag måste börja sätta fart en aning. Tänkte bara skriva det hära inlägget också. Men jag berättar senare om vad jag köpte och vad mer som hände...

Av Emma - 19 oktober 2008 12:09

Nu är vi i Halmstad och det är skönt, vi kom fram vid två tiden i går natt, men ingen kom la i säng förräns vid fyra tiden eller nåt. Jag vaknade vid sju en gång fär att jag var tvungen att gå på dass och sen vaknade jag kanske en kvart - tio minuter i tio och då hörde jag att Tim var vaken. Har blivit lite större sen jag såg honom sist (var typ i augusti, tror jag). Nej, nu ska jag umgås lite grann....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards