Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 4 oktober 2008 23:31

Ska om en stund lägga mig och krama kudden. Ska upp klockan åtta i morgon för vi ska åka till Örsundsbro - Mickelmäss - klockan nio i morgon. Det är en årlig marknad där, var där förra året och hittade en hel del skojiga saker eller vad man nu ska säga. Ska dock först borsta tändisarna och läsa lite som vanligt...

Av Emma - 4 oktober 2008 18:27

Kallade precis ICA för Icis, gillar att hitta på egna namn åt andra saker. Sånt är alltid roligt tycker jag. Nej, ska nog dra ner dit för att handla lite käk som jag tänkte laga. Ska dock kolla om vi inte har något hemma först...

Mat
Av Emma - 4 oktober 2008 14:31

Ingen som kan ge ett bra tips på en riktig stor och hyfsade bra priser på en Second Hand butik (inte Beyond Retro, då de nästan ha nypriser på det de säljer) här i Stockholm????? Tacksam för svar....

Av Emma - 3 oktober 2008 15:33

Ikväll ska jag vara barnvakt kan man säga. Ska jobba på ett ungdomsdisko för barn som går i sexan och sjuan. De är riktigt jobbiga personer i den åldern. Vem fan släppar med sig en resväska storlek på handväskan om man ska gå ut liksom??? Tids nog får la de också lära sig hur man gör, får man hoppas på i alla fall.....

Av Emma - 3 oktober 2008 12:56

Idag tänkte jag skriva klar min obersvations uppgift och även börja på andra delen av coachingfilosofin. Ska även in och läsa några andras coachingfilosofier. Ska bli intressant att se dessa tycker jag. Kul med andra tankar och idéer. Nya influenser som det så fint heter. Man ska ju vara väldigt open-minded som coach eller ledare över huvud taget. Vissa har dock glömt bort eller vet bara inte hur man ska vara det....

Av Emma - 2 oktober 2008 23:08

Det var faktiskt både roligt och väldigt lärorikt med den dära plugg träffen. Det blev bara jag och Anders, synd att de inte kom fler. Men både han och jag hade massor att prata om ändå. Det blev aldrig någon tystnad direkt. Och sånt är bara bra om man håller på att plugga...

Av Emma - 2 oktober 2008 14:41

Nu tänkta jag hoppa in i duschen och klä på mig. För vid tio över fyra ska jag börja dra mig in mot stan där jag ska träffa de andra personerna som jag ska plugga med. Det ska bli kul tycker jag, kanske borde ta med vatten och något ätbart dit. Kan vara bra att göra det tror jag i alla fall....

Av Emma - 2 oktober 2008 13:32

Sitter just nu och pluggar eller ja tog en liten paus nu. Ska även lyssna på en föreläsning lite senare och även läsa en hel del. Vill känna mig en aning förberedd inför plugg träffen lite senare dag.


Fick förrästen ett jätte bra tips av en person som kommenterade mitt förra inlägg. Har faktiskt tänkt på det och kan faktiskt tänka mig att göra det. Frågan är bara var man ska lämna intresse om det, om det är direkt på köken eller om det är på ett annat ställe.


Nej nu ska jag fortsätta plugga lite...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards