Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 7 oktober 2008 22:59

Det har inte alls varit en bra blogg dag idag. Har haft lite fullt upp idag. Först hjälpte jag mamma att dela ut tidningarna och sen for jag med Björn och träna. Körde först stötdrag på 35 kilo (4 reps, 4 set), sen överstötar från ställning på samma vikt (3 reps, 4 set), sen mark lyft till knäna på 35 kilo (5 reps, 3 set). Jag avslutade med ryggresningar och sit ups som vanligt. Om det är något jag gör på varje pass så är det ryggresningar och sit ups. Känns så jäkla skönt att avsluta med det. Gillar ni mina inlägg om hur jag tränar förrästen???

Av Emma - 7 oktober 2008 22:42

Singeltjejer

1, Sex på offentlig plats

2, Sex med en vän/kollega

3, Sex med en före detta partner

4, Sex med en främmande man

5, Sexleksaker

6, Analsex

7, Att bli fotograferad/filmad i en sexsituation

8, Trekant med en kvinna och en man

9, Rollspel

10, Bondage


Tjejer i parförhållande

1, Sex på offentlig plats

2, Sexleksaker

3, Att bli fotograferad/filmad i en sexsituation

4, Analsex

5, Sex med en vän/kollega

6, Sex med en före detta partner

7, Rollspel

8, Bondage

9, Sex med en främmande man

10, S/M


Att fantisera är en sak, att sätta planerna i verket en helt annan. 58% av kvinnorna i en relation har någon gång gjort verklighet av en sexuell fantasi.


Källa: tidningen Hennes sex undersökning

Av Emma - 6 oktober 2008 23:47

Tycker att ni alla ska lyssna på den här låten. Riktigt nice innan man ska sova...


http://www.youtube.com/watch?v=lqkEO8kvuq4


Av Emma - 6 oktober 2008 22:21

Singeltjejer

1, Trekant med två män

2, Sex med en vän/kollega

3, Sex med en kvinna

4, Sex med en främmande man

5, Sex på offentlig plats

6, Sex med en kändis

7, Sex med en före detta partner

8, S/M

9, Att bli fotograferad/filmad i en sexsituation

10, Rollspel


Tjejer i parförhållande

1, Trekant med två män

2, Sex på offentlig plats

3, Sexleksaker

4, Sex med kvinna

5, Trekant med en kvinna och en man

6, Rollspel

7, Att bli fotograferad/filmad i en sexsituation

8, Sex med en vän/kollega

9, Gruppsex med fler än tre personer

10, Sex med en kändis


OBS. Det jag skrev i förra inlägget och även detta kommer ifrån tidningen Hennes, så att ni vet!

Av Emma - 6 oktober 2008 19:32

Är lite uttråkad just nu, har inget att göra. Vill gå till ICA och köpa tidningen, men orkar inte. Men om jag ska ner dit så måste jag gå ner innan de stänger klockan nio. Ja ni mina små gullefjun vi får la se hur det blir. Troligtvis så kommer jag nog dra ner, blir det sent så har ju Shell alltid öppet till tolv om det skulle vara så....

Av Emma - 6 oktober 2008 15:21

Singeltjejer

1, Sex med en manlig vän/kollega

2, Sex på offentlig plats

3, Sex med en total främling

4, Sex med ett ex

5, Trekant med två män

6, Sex men en kändis

7, Sex med en kvinna

8, Trekant med en man och en kvinna

9, Bondage

10, S/M


Tjejer i parförhållande

1, Sex med sin partner

2, Sex med en vän/kollega

3, Sex med en främmande man

4, Trekant med två män

5, Sex på offentlig plats

6, Sex med en kvinna

7, Sex med en före detta partner

8, Att bli fotograferad/filmad i en sexsituation

9, Trekant med en man och en kvinna

10, Gruppsex med fler än tre personer


Så ofta fantiserar vi om sex...

Några gånger i veckan 41%

Någon gång varje dag 26%

Några gånger i månaden 23%

Flera gånger varje dag 7%

Aldrig 5%

Av Emma - 6 oktober 2008 14:39

Tänka sig det är solsken och vackret väder idag? Varför var det inte så i går? Hmm, man kan ju undra liksom. Men i alla fall ska ju berätta lite om i går som jag har lovat. Vi drog ju till Örsundsbro/Mickelmäss strax efter nio och regnet bara öste ner hela tiden. Ibland regnade det lite mindre. Men i alla fall så fanns det typ inget skojigt eller man orkade inte kolla igenom alla stånd för att dels så regnade det och dels så frös man. Det enda jag köpte från stånden var et paraply, haha. Sen en Bärsta klämma också, de är riktigt goda faktiskt. Sen så var jag inne på Ica och köpte dricka och tidningar istället. Sen for vi och mamma hittade ett loppis som hon prompt skulle in på, men varken jag eller Björn pallade gå in så vi stannade kvar i bilen. Sen for vi hem, jag var la hemma en stund innan jag for ut och träffade M. det var kul att träffas tycker jag. Blir la snart så igen förhoppningsvis. Oj, vad långt det här inlägget blir, men det får ni ta. Ska gå en promenad lite senare idag hade jag tänkt mig. Ska dock plugga (läsa då) och plocka iordning i mitt rum lite innan det sker. Ja just de våran psyk sjuka granne har kommit tillbaka igen, hahahaha hoppas han hoppar från balkongen snart....

Av Emma - 5 oktober 2008 22:37

Orkar inte berätta om min dag nu, kommer göra det så fort jag vaknar upp i morgon det lovar jag. Men det har ändå varit en helt okej dag, nu på kvällen kom det bästa kan man säga. Berättar som sagt mer om detta i morgon. Har märkt en sak här inne, att ju färre inlägg och ju mer sällan jag skriver här på bloggen desto fler läser den! Undra hur det kan komma sig...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards